Súhlasím i nesúhlasím. Nesúhlasím s Apple - tam je kompromisov ojojoj, kvalita povestna nemožnostou rozobrania / opavy. V záruke výmena, po zaruke? Kúp si nový...
Kopie sa odlisujú najmä v servise. Málokto je ochotný robiť pozáručný. Záručný sa rieši ako u Apple - výmenou. Na pozáčný nie sú náhradné diely, resp, riešia sa kanibalizovaním.
Ešte starí rodičia si osvojili anglické: Nie som taký bohatý, aby som kupoval lacné veci. Ja som heslo už pozmenil. Novinky kupovať až po vypršaní záručnej doby prvých kusov.
Ak je hlavným kritériom najnižšia cena, môžete si byť istí, že dostanente najnižšiu možnú kvalitu, pri ktorej sa generuje Applovský zisk. Ten je, ako je všeobecne známe, cez 40 %. Na lacné ved, dokonca mechanicky namáhané, treba mať peniaze na neustále kupovanie nových modelov.
U handier sa to volá móda, u strojov morálne zastarávanie. Lenže za najniššiu cenu sa kupuje práve zastarlý model s programovanou životnosťou. Sú firmy, ktoré si dokonca v prípade potreby živonosť upravia novou aktualizáiou softvéru, ktorá sa nedá odmietnuť. Platí rovnako ako pre Microsoft tak aj pre autá. Diagnostika a aj nastavenia idú v slovenskom servise cez internet a materskú firmu. Návrat nastavení späť je nemožný ani ručným naťukaním... Softwér u lacných kosačiek je mechanický, pomerne presne vydržia odhadnutý počet hodín. Preto sa kosačky predávajú na odporúčnú plochu,