Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Že nemá cenu odhlučňovat motory Vašim způsobem, jsem se Vám snažil napsat už dříve. Zatím to teda odnesl křovinořez a jak se zdá, je na řadě sekačka.  Pořád něco obalujete nebo přicpáváte a je nad slunce jasné, že ani netušíte, že pouhý lapač jisker ve výfuku je - může být, hlavně po čase, problém.  Jinak nespálený olej u dvoutaktu? Jaký a kolik ho tam dáváte, že máte tyto poznatky? On je totiž rozdíl olej či saze aj.ze zplodit hoření. A jestli si myslíte, če si čtyřtaktní motor necucne oleje jste zase mimo. Čím starší a "kostrukčně jednoduššíí" motor tím víc a tento olej hoří daleko hůř a s větším stopovým znečištěním než olej určený pro přípravu palivové směsy. Tlumíte motory s ohledem na Vaše okolí, ale bez ohledu na vlastní kapsu. Navíc ti, co se na vývoji jakéhokoli motoru podílejí, jsou úplní blbci a schválně to vymýšlí tak, aby to řvalo co nejvíc. To snad ne.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika