Že nemá cenu odhlučňovat motory Vašim způsobem, jsem se Vám snažil napsat už dříve. Zatím to teda odnesl křovinořez a jak se zdá, je na řadě sekačka. Pořád něco obalujete nebo přicpáváte a je nad slunce jasné, že ani netušíte, že pouhý lapač jisker ve výfuku je - může být, hlavně po čase, problém. Jinak nespálený olej u dvoutaktu? Jaký a kolik ho tam dáváte, že máte tyto poznatky? On je totiž rozdíl olej či saze aj.ze zplodit hoření. A jestli si myslíte, če si čtyřtaktní motor necucne oleje jste zase mimo. Čím starší a "kostrukčně jednoduššíí" motor tím víc a tento olej hoří daleko hůř a s větším stopovým znečištěním než olej určený pro přípravu palivové směsy. Tlumíte motory s ohledem na Vaše okolí, ale bez ohledu na vlastní kapsu. Navíc ti, co se na vývoji jakéhokoli motoru podílejí, jsou úplní blbci a schválně to vymýšlí tak, aby to řvalo co nejvíc. To snad ne.