Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
2.2 VENTILOVÝ ROZVOD SV Uspořádání s postraními ventily umístěnými v bloku motoru. Jsou poháněny zespodu vačkovou hřídelí. V automobilovém průmyslu se přestaly používat pro nevyhovující tvar spalovacího prostoru. Další nevýhodou je nemožnost korekce kompresního poměru. Na druhou stranu pro tento rozvod hovoří levná výroba a nízká hmotnost. Mezi přínosy také patří to, že se při poruše rozvodu nepotkají ventily s pístem.[9,10] Obr. 6 Rozvodový mechanismus SV [9] Výhodou tohoto rozvodu je jednoduchost, spolehlivost, poměrně tichý chod a nízká cena. Naopak nevhodný tvar spalovacího prostoru je nevýhodný. Směs při proudění musí totiž změnit svůj směr o 180º. Další nevýhodou je nízký kompresní poměr vlivem nevhodného kompresního prostoru, menší výkon a účinnost = vyšší měrná spotřeba. Problémem je i obtížné nastavení vůle z důvodu špatného přístupu k zdvihátkům. Pro lenochy, kterým se nechce hledat.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika