Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Kvalita výrobků stihl se obhájí sama (mám 6 výrobků a neměnil by jsem),zato kvalitu servisu dělají lidé.Je škoda, že neexistuje hodnocení zastoupení, je město, kde je servis arogantní a neochotný, proto jezdím na opačnou stranu (ještě že jich je tu tolik)a tam je jeden z nejlepších servisů vůbec-ochota při koupi dílu a rada pro jeho domácí výměnu(když to nepůjde, tak to dovezte),díly do dvou dnů.Nevidím důvod nekupovat kvalitní výrobky kvůli jednomu nepovedenému zastoupení, kde spíše tlačí na prodej a ostatní má víte kde, hlavně že má zastoupení na všechny schopné značky od stihlu přes vari, stigu,hondu, wisconsin,starjet a na servis natož objednávání dílu kašle.Ale kvůli chybě jednotlivce nebudu odsuzovat celou značku, to by nebylo košer.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika