Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Kvalita výrobků stihl se obhájí sama (mám 6 výrobků a neměnil by jsem),zato kvalitu servisu dělají lidé.Je škoda, že neexistuje hodnocení zastoupení, je město, kde je servis arogantní a neochotný, proto jezdím na opačnou stranu (ještě že jich je tu tolik)a tam je jeden z nejlepších servisů vůbec-ochota při koupi dílu a rada pro jeho domácí výměnu(když to nepůjde, tak to dovezte),díly do dvou dnů.Nevidím důvod nekupovat kvalitní výrobky kvůli jednomu nepovedenému zastoupení, kde spíše tlačí na prodej a ostatní má víte kde, hlavně že má zastoupení na všechny schopné značky od stihlu přes vari, stigu,hondu, wisconsin,starjet a na servis natož objednávání dílu kašle.Ale kvůli chybě jednotlivce nebudu odsuzovat celou značku, to by nebylo košer.