Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Jestli jste už u seřizování ventilů, tak to nejtěžší máte za sebou, pokud bylo vše správně provedeno. Např. zlomený ventil může poškodit vedení ventilu a může to buď netěsnit, nebo se může přidřít zase. Ale to asi víte. Těsnění pod hlavou bych vyměnil, pokud se nepovedlo jej pěkně odlepit. Seřízení ventilů se provádí většinou za studena, lze i za tepla, ale zde není důvod to dělat. Tab. vůlí ventilů motorů Honda jsem vložil  do tohoto tématu -Vůle ventilů GCV135 a GCV190 a GX31. Při seřizování ventilů je nezbytné mít spárovou měrku a po povolení kontra pomalu otáčet motorem(přes starter, nebo při sundaném startování pomocí ventilátoru) ve směru chodu motoru do polohy, kdy je ventil uvolněný - zdvíhatko jej nezvedá, ani nezmenšuje vůli mezi ventilem. V této pozici opatrně při vložené měrce dotahujeme/povolujeme stavěcí šroub. Měrka musí jít mírně ztuha, ale nesmí při vsunutí odtlačit ventil proti pružině. Takto uděláme oba ventily a mírně dotáhneme kontra. Potom ještě jednou ověříme správnost nastavení a dotáhneme kontra matici na zdvíhátkách. Vůle ventilů jsou ve studeném stavu GCV 160/190 sací ventil 0,15mm +- a výfukový ventil 0,20mm +-.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 13 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika