Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Acer není kvalitativně ani horší, ani lepší než zbytek startovního pole v danné cenové třídě. Notebooky se prostě porouchávají a pokud je servis empatický a rychlý, uživatel je spokojený a v pohodě. (poruchovost notebooků ve střední cenové třídě je relativně vysoká, bez ohledu na značku, proto záleží na kvalitě n a rychlosti servisu víc, než kdekoli jinde - asi nejlepší jsou Dell a Fujitsu - přijede servisák a na místě vše potřebné vymění, za hodinu, dvě máte opět funkční počítač)

V ČR ale Acer již dlouhodobě disponuje naprosto brutálním záručním a pozáručním servisem (osobní zkušenost zhruba s desítkou dobře vybavených firemních notebooků).

S úsměvem mohu konstatovat, že co se týče kvality servisu u Aceru a MO platí staré "VRÁNA K VRÁNĚ SEDÁ".

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika