Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Aby som bol korektný, tak v poslednom čísle je tých reklám na chémiu už menej - načo by aj po sezóne? V jarných číslach sa to len hemží chémiou. Máte pravdu, ak je tam vysoko odborný článok, tak chýbajú detaily, vychytávky, konkrétnosti. Človeku ostáva doštudovať si to niekde inde. Zato sú tam niektoré skoro bezcenné články. Pochlebovanie je povinná jazda (pani ministerka je v každom čísle vyfotená niekoľkokrát), aby sa niečo vybavilo. Ale pre koho? Zase pre tých pár vybraných veľkopestovateľov. V súťaži jablko roka (profi pestovatelia) a top 10 ovocných sadov sa na prvých miestach umiestňujú stále tie isté podniky. Je to ako sami sebe. No skúste ísť do plantexu a pýtať ich o predaj povedzme 100 podpníkov, uvidíte s akou ochotou sa stretnete. Kúp si naše predražené výpestky alebo nič! Ale aby som len nehanil, pán Varga st. je vraj celkom príjemný človek.

Celkovo mám pocit, že časopis sady a vinice tiahne jedným a práve tým "správnym" smerom (každá doba má svoj "správny" smer). Veď ho nakoniec robí užšia skupina ľudí. Radovan

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika