Thuja brabant - jsou rezavé co s tím?
|
|
|
|
|
 |
 |
|
sumik - (1) - 174.140 (?), 14.4.2009 12:04, zobrazeno: 21881x
Prosím o radu. V říjnu minulého roku jsme zakoupili a zasadili tůje BRABANT 80-100cm. Po zimě to pravděpodobně jedna nepřežila vůbec a ty ostatní nemají také zrovna moc zdravou barvu. Co děláme špatně? Zde posílám odkaz.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 62.154 (?), 16.4.2009 13:45
Jsem laik, snad neporadím špatně: také jsem před dvěmi lety koupil podobné brabanty v baumaxu. Některé hnědly, ale mnohem méně než ty Vaše.
Ostříhal bych hnědé části a pořádně je teď na jaře zaléval, aby si stihly vytvořit hodně kořenů.
A také mi přijde, že ty hobbymarketové thuje jsou pěstovány tak, aby měly rychle nějaký objem k prodejnosti, ale nikdo už nehledí na počty terminálů, zda to není jen nevzhledné křoví, apod. Ty svoje jsem významně ostříhal, přijde mi to lepší a do budoucna udržitelnější. Soused, který je "jen zasadil" před asi 4mi lety má teď nevzhledný plot...
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 132.186 (?), 17.4.2009 20:24
Já jsem sázela thuje před třemi lety a to od českého pěstitele.Přesto loni na podzim začaly zevnitř rezavět, bylo mi doporučeno použít přípravek-hořká sůl a můžu říct že nyní jsou ve výborném stavu, taky používám dvakrát ročně hnojivo na jehličnaté rostliny.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 86.244 (?), 5.10.2012 11:15
Dobrý den,