Nemocn jaboň - foto

host - 154.176 (?)
1.2.2009 22:55

Díky za rady. Zahradu jsem získal teprve nedávno, je pravdou, že řez některých stromů se mi moc nelíbí. Snad se to dá časem napravit i když jsem začátečník. Tato jabloň je na dost podmáčeném stanovišti, podle informací je více jak 10 roků stará a má vždy maximálně 10 - 15 jablek. Jiné jabloňě jsou stříhány podobně a poldí bez větších problémů. Toto onemocnění (mechanické poškození) má pouze tato. Já se tedy přikláním ke konečnému řešení - pofrčí do kamen. Ještě bych se rád zeptal, jestli existuje jabloň, které nevadí vyšší hladina spodní vody, nebo jestli existuje jiný ovocný strom, kterému nevadí, že na jaře je hladina spodní vody asi 50 cm pod povrchem. Ještě jednou děkuji za radu.    Ž.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Žán - (2) - 154.176 (?), 1.2.2009 16:15, zobrazeno: 8016x

Dobrý den, rád bych se vás poprosil o radu. Již minulý rok na jaře jsem si všimnul, že se mi z mé mladé jabloně loupe kůra. Chtěl bych se Vás zeptat, jestli zde s tímto problémem nemá někdo zkušenos, co toto zapříčinilo a dá se s tím něco dělat, nebo mám jabloń zlikvidovat? Díky všem za informace a radu. Žán.

Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu
Bez názvu

romila - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (914) - 100.174 (?), 1.2.2009 20:19