Krmení
|
|
|
|
|
 |
 |
|
vesnice - (10) - 130.6 (?), 4.8.2016 15:05, zobrazeno: 36889x
Jsem začátečník a potřebuji poradit, jak mám krmit kuřice a slepice z velkochovu. Mám 8 kuřic, kterým je 5 měsíců a 5 slepiček z velkochovu. Z toho mi teď po dvou měsících 1 slepička z velkochovu uhynula - byl to nejmenší a nejslabší kus. Ostatní kuřice jsou v pořádku a slepice z velkochovu již pěkně obrůstají a jsou čilé. Nevím ale, jak je mám správně krmit.
Mají velký travnatý výběh cca 300 m2. Vodu mají denně čerstvou.
Ráno dostávají granule pro nosnice + kelímek pšenice, mají vápenný grit, roztlučené skořápky a plastin - o to ale moc zájem nemají. Navečer jim znovu přisypávám pšenici, pokud mají krmítka prázdná. Někdy jim dávám kousky melounu, rybízu, okurky, zbylou uvařenou rýži s mrkví, celerem, pokud zbydou, tak brambory, 2x do týdne dostanou namočený chleba a rohlíky. Někdy také kefír nebo podmáslí. Občas dostanou rozdrcené kosti z králíka, kuřete nebo vepřové kosti.
Nechtěla bych, aby byly tučné a tak potřebuji poradit, kde dělám případnou chybu a kolik jim a co dávat ráno a večer.
Jsou to takové moje holky a mám radost, když se jim daří dobře.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 154.50 (?), 4.8.2016 15:15
No, to se holky u Vás mají dobře. Myslím že jim dopřáváte až moc. Pokud mají dostatečně velký výběh což si myslím že 300 m2 je tak je stačí krmit 1 x denně, sami si nahrabou, najdou broučky a žížaly. Já mám celkem 15 slepic, vyřazených ze slepičárny dostávají 1x denně večer kelímek od Ramy krmné směsi a kelímek pšenice. Vodu mají k dispozici a výběh cca 600 m2. Se snáškou vajec jsem spokojená, denně seberu 9- 11 vajec, na to že jsou to slepice na konci snášky si myslím že docela dobré.
Hezký den
Petra
|
|
 |
|
 |
 |
|
vesnice - (10) - 130.6 (?), 4.8.2016 15:22
Takže takhle krmit nemám? Ztuční? Mám jim dávat pouze ráno nebo spíš až navečer?Snášeli mě 8-10 vajec, předevčírem pouze 6, včera 7 a dnes 8. Slepičky a kuřice mám od poloviny letošního května.
|
|
 |
|
 |
 |
|