Hyacinty v bytě



klarka - (21) - 47.73 (?)
29.3.2008 14:29

hyacinty sú mrazuvzdorne, vydržia cez zimu v zemine a hnojím ich hnojivom ako na iné cibuľoviny - kristalon - a to podla obdobia (kristalon: štart, plod a kvet, jeseň)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

petraoz - (41) - 153.130 (?), 7.1.2008 11:09, zobrazeno: 13616x

Dobrý den,

prosím o radu.

Zakoupila jsem si na Vánoce cibule hyacintů. Už odkvetly. Mám je na stole v průhledných vázičkách. Odkvetlý květ i s listama jsem seřízla na 3 cm. Postupně to zavadá. Kořeny  má pořád ve vodě. Bojím se s tím něco udělat. Ráda bych je měla i na příští rok.

Co s nimi dále? Kde je uchovat, aby nevyschly? Na zahradu je sadit nebudu, protože žádnou nemám.

Díky za tip

Petra

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 22.130 (?), 10.1.2008 13:58

Dobrý den... nejsem odborník na slovo vzatý, ale měla jsem hyacinty loni také narychlené... po odkvětu jsem je vyndala a dala zaschnout ... pak jsem je skladovala v suchu a tmě do podzimu... v chladnějším prostředí... na podzim jsem je vytáhla... dala do kamínků do vázičky... a na vánoce opět kvetly... letos už mám zahrádku... takže půjdou do země ... zdravím a přeji úspěch... P.V.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 11.26 (?), 27.3.2008 10:03

Dobrý den,
koupila jsem si hyacint v malém květináčku (cibule z větší části kouká ven). Po odkvětu tedy cibulku vyndám a dám sucha a temna, ale nevím, jak a kdy cibulku opět zasadit. Chtěla bych ji mít opět v malém květináčku. Mám cibulku jen dát napůl do země, nebo postupovat podle nějakých návodů na rychlení, a pak ji teprve přesadit?
Mockrát děkuji,
Andrea Smrčková, Chomutov

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
ireth - (6) - 50.140 (?), 28.3.2008 17:57

Já mám ještě dotaz, mohou se hyacinty ponechat přes zimu v zemině? Chtěla bych si je vysadit na naší zahrádce na Vysočině, ale bojím se, že by tam mohli zmrznout. Jsou hyacinty ještě nějak náročné na hnojení?