Kdy začít s přesazováním trvalek?



Stránky: 1,  2,  3   
danajda - (13) - 38.48 (?) 
28.2.2011 14:08, zobrazeno: 27378x

Dobrý den, chtěla bych se vás zkušenějších pěstitelů zeptat, kdy je možné začít přesazovat trvalky. Budu přemisťovat kytičky z jedné zahrádky na druhou. Jedná se o pivoňku o které vím, že nemá ráda přesazování, pak čechravy, kamzičníky, růže, malý šeřík, floxy, echinaceu a nějaké malé jehličnany jako cipřišky a pak ještě buxus. Poradíte, zda je možné začít třeba koncem března s přesazováním? Děkuji všem. Dana

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.15 (?), 28.2.2011 14:29

obecne by se mely pivonky sazet od konce srpna do zari, nicmene vsechny druhy co uvadite je mozne presadit jiz nyni-hl.tu pivonku, takze jakmile to u Vas rozmrzne, nevahejte a presazujte

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
medicka - (11) - 5.32 (?), 28.2.2011 14:30

Dobrý den,

nejsem odborník, ale loní mě přsně takovéto stěhování zahrádky potkalo a přesazovala jsem přesně pivoňky, čechravy, phloxy atd. a dělala jsem to v polovině března... bylo cca 13st.

Vše se ujalo...

Hodně štěsti

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 176.18 (?), 28.2.2011 15:18

Počkat 14 dní, ještě má chumelit!!! Příští tyden má přijít ochlazení i se sněhem. Slušně má být po 15.3.           Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.15 (?), 28.2.2011 15:21

no na pristi tyden-zatim ukazuji po, ut ma byt slunecno a 3-7 na nulou...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 176.18 (?), 28.2.2011 21:18

No já tam vidím až do 13.3. v noci minus 6°C ("předpověď počasí pro zahrádkáře")  :-(((    

Kdyby se ale spletli, vůbec bych se nezlobila              Lída

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci