Zahradnictví Na Zázvorce (Tatobity)



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 47.93 (?) 
10.6.2011 8:32

hmm Limbach je vedle Pezinku.. no od Břeclavi nějakých 100km?? no vidíte... tak bud si budu muset udělat výlet na,,Slovač,, a nebo se k zajímávým odrůdám révy zase člověk nedostane... ach jo... uvidíme, třeba pojedem letos do Termálů, tak se tam stavíme... hin sa ukáže..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
            
terez.ka - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (84) - 143.30 (?), 9.6.2011 19:52

Asi 3krat jsem objednavala u Starkla a pokazde prisly kere i kvetiny krasne zabalene, vitalni, popsane i s pridanymi cedulkami, vsechny se krasne ujaly. Jednou jsem (zlakana cenou) objednala v internetovem zahradnictvi ZAhradni raj - kytky prisly skoro suche, dve ze sedmi byly oznacene, ostatni ani Ň, zabalene v orezanych petlahvich... TAkze vim, ze priste si radeji priplatim nejakou desetikorunku...

Tim se samozrejme nechci zastavat tech, co prodavaji sazenicku za 150,- kdyz jini za 45,-...Aby mi nekdo spatne nerozumnel, jen pridavam svou zkusenost. Teri

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 251.98 (?), 14.4.2017 11:35

uplně bych břečela, když to čtu :-( ano, lidi dávají přednost kšuntům z venku a nikdo nepodporuje naše vyrobce. at jde o ryby, kvetniny, hnojiva... vsechno...

jela jsem si koupit hnojiva na stromky a proste jsem chtěla jen AGRO!! vsude nemecký Bayer. Dokonce mi vnucovali tuto značku, i když jsem jasně říkala, že chci naše Agro. Zajela jsem do našeho zahradnictvi, tam vzdy tuto znacku meli, a pani mi rika, že už skoro nic nemají, protože ta značka už pomalu končí??? Byla jsem v šoku... lidi zabíjí naše kvalitní firmy. Vzpomeňte si, jak např Polská firma sem dovaží výrobky, které splňují normy a pak se zjistí, že tam dávali posypovou sůl místo normální?

LIDI VZPAMATUJTE SE A PODPORUJTE NAS!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10095) - 70.216 (?), 9.6.2011 15:26

Dobrý den. Já jsem si původně myslel, že je špatně, pokud např. ovocné stromky jsou zasílány jen tak na sucho, s holými vyschlými kořeny, ale letos se mi všechny takto poslané stromky ujaly, takže pravděpodobně několikadenní transport v tomto stavu jim zjevně neuškodil. Stromky ale nebyly ze zahradnictví, které uvádíte.    Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 182.227 (?), 9.6.2011 18:01
Před lety platila norma ČSN a podle ní nemusely být kořeny stromků 48 hodin chráněné proti vyschnutí.Je to dost dlouhá doba, ale kdyby všechny školky aspoň tuto dobu nepřekračovaly, to by bylo dobře na světě.Mnohdy je mají naházeny v halách několik týdnů s občasným pokropením.P
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 151.38 (?), 9.6.2011 18:26

Všechny poškozené, uschlé,nepřijaté, nebo nemocné rostliny např.nakažené šárkou do dvou let reklamuju s úspěchem u zasílatelských firem navrácením peněz, nebo náhradou rostliny.

rostislavik

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 176.161 (?), 9.6.2011 18:31

..pokud vám to prodejce uzná, klobouk dolů..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 182.227 (?), 9.6.2011 20:10
Že Vám přišly stromky nakažené šarkou, tomu nevěřím.Kdyby u výrobce rostlinolékařská správa našla stromek nakažený šarkou, je schopná nařídit likvidaci peckovin u školkaře v okolí 250m.Nedokážu si představit výrobce, který by toto riskoval a pěstoval nějaký stromek, který jen vzdáleně má příznaky šarky.P
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 151.38 (?), 9.6.2011 20:53

Uvedl jsem kromě jiného i stromek nakažený šarkou, jako důvod co všechno je možno reklamovat.Mě konkrétně v jednom případě došel poškozený stromek, který se neujal, a následně uhynul.Vdruhém případě mi zaslali stromek na podnoži, kterou jsem nechtěl, a ani nebyl velký rozdíl v těch podnožích.V obou případech reklamaci uznali, a na své náklady uhradili.Těď si vzpomínám, že se záměnou podnoží se mito stalo u dvou zasílatelských firem, a reklamaci uznali, poslali stromek nový.

rostislavik

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 189.119 (?), 10.6.2011 0:03
Taky jsem se pokoušela reklamovat u nich sloupovou hrušeň, ten reklamační protokol, když jsem uviděla, myslela jsem, že to snad nemůžou myslet vážně, nevyplnila jsem jej, vzdala jsem to, hruška byla taky oschlá, když na podzim loni přišla, pomalinku na ní sem tam něco raší, ze spících oček apod., jsem zvědavá, jestli přežije letošní zimu, je to taková chudinka proschlá. Jiné stromky jsou vpořádku. Jezibaba9.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika