Nosál rýhovaný



host - 42.197 (?)
30.5.2009 22:42

Také pořád okukuji, ale nikoho a nic jsem nenašla a mám už okousané i nové listy. Myslíš že by to mohly být i housenky na rododendronu?

No ještě budu sledovat. A on je vidět spíše k večeru?

Díky Věra

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 42.197 (?), 30.5.2009 22:42

Také pořád okukuji, ale nikoho a nic jsem nenašla a mám už okousané i nové listy. Myslíš že by to mohly být i housenky na rododendronu?

No ještě budu sledovat. A on je vidět spíše k večeru?

Díky Věra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
lea. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (459) - 120.236 (?), 31.5.2009 17:25

ahoj, já nejsem vůbec odborník, ale dočetla jsem se tady, že problém s nosálem jsou hlavně jeho larvy ukrývající se v kořenech rodo. jsou rohlíčkového tvaru, ty kořeny žerou a rodo pak celkově chřadne...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 42.197 (?), 31.5.2009 21:22

No to já právě také, ale nemůžu opravdu nic objevit.

Tak děkuju. Ještě budu pátrat a zkusím něco podniknout.

Měj se moc pěkně a ať ti zahrádka kvete.

Věra

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
lea. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (459) - 120.236 (?), 31.5.2009 21:25

Věro, tím nosálem to nebude, to by ti ten rodon fakt chcípal, vykousané listy můžou být od něčeho jiného... nech to nějakou dobu být

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 42.197 (?), 2.6.2009 19:45

Děkuju,

koupila jsem něco na savé a žravé potvory, tak to zkusím postříkat a uvidím.