Příspěvky uživatele - 40.173

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Plíseň na meduňce, 24.7.2016
já jsem jen další začátečník, tak mě prosím moc neberte za slovo, ale já bych to typoval na padlí a osobně bych rostlinku okamžitě zlikvidoval, než se začne šířit na další. Existují i nějaké postřiky, ale chemie k bylinkám nepatří, to si radši z... celý příspěvek >
Raná, bezsemenná, rezistentní, mrazuvzdorná... aneb rozinky v podhůří a bez chemie?, 1.2.2016
Samozřejmě si Bred_ikovi nabídky velmi cením a rádi se na Vás, Bred_iku, s důvěrou obrátíme, pokud by byla možnost získat od zmíněných odrůd po dvou řízcích, velmi by nám to pomohlo a Vaši cenu budeme samozřejmě naprosto respektovat. Chtěla jsem... celý příspěvek >
Raná, bezsemenná, rezistentní, mrazuvzdorná... aneb rozinky v podhůří a bez chemie?, 1.2.2016
Děkuji za rady, o zmíněném vinařství vím, už jsme o tom doma mluvili, že bychom to mohli udělat tak nějak jak radíte, ale zase si říkáme, že raději mít doma kvalitní genetiku a třeba si i případně připlatit za poštu ze zahraničí, než se prostě... celý příspěvek >
Raná, bezsemenná, rezistentní, mrazuvzdorná... aneb rozinky v podhůří a bez chemie?, 1.2.2016
Mnohokrát děkuji za perfektní, velmi cenné informace. O Rondu jsme už uvažovali, na Platovskij a Dubljanskij jsme při hledání zatím vůbec nenarazili a také vypadají moc zajímavě, určitě vyzkoušíme. Trošku se nám to komplikuje, doufali jsme, že k... celý příspěvek >
Raná, bezsemenná, rezistentní, mrazuvzdorná... aneb rozinky v podhůří a bez chemie?, 1.2.2016