Břečťan, přísavník a jejich vliv na zdivo domu?



host - 83.150 (?)
19.9.2007 16:04
Zajímá mě, čím si nechat obrůst třeba 2m plot, aby ho nezničila příslušná rostlina a aby to byla neopadávací rostlina, nejlépe stále zelená. Co se týče břečťanu, tak je to solidní žrout omítky - never more!!!
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
   
host - 195.230 (?), 19.4.2007 9:43

Ja by jsem spise potrebovala poradit, jak postupovat, kdyz chci nechat zahradni domek obrast brectanem. Bude se sice rekonstruovat, ale cetla jsem, ze brectan si ma pomalu zvykat a otuzovat se, aby v zime nezmrznul. mam ho prozatim vysadit do vetsich nadobek  a nechat ven a pak az bude vetsi ho presadit k domku? Bude se pak sadit tesne u zdi, nebo muze to byt dale??

Jsem uplny laik v tomto smeru, tak prosim, pokud mate trpelivost poradit, budu vam moc vdecna. Predem dekuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
sidonicka - (17), 12.5.2007 13:42

břečťan vysadit hned, to zimy si zvykne...já mám polovinu dřevěného plotu pod břečťanen - ten je jako nový, ten, který je bez břečťanu musíme letos opravovovat - měnit shnilé laťky. Přikláním se k tomu, že jej břečťan chrání a vysušuje.

Přísavník mám na jedné zdi, opravdu chrání nepoškozenou omítku, jen při likvidaci by byl problém, přísavky drží jak kleště...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 75.196 (?), 16.9.2007 1:31
Chtěla bych se zeptat, co udělá břečťan na zdivu bez omítky. Nebo na zdi s poškozenou omítkou?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 8.67 (?), 16.9.2007 10:17
Ještě k přísavníku - kdo chce, aby se mu pnul po zdi, měl by si pořídit přísavník tříprstý. Jinak máme na u nás na Vysočině břečťan i přísavník a přes zimu nezmrznou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 83.150 (?), 19.9.2007 16:04