Papriky 2022



host - 89.197 (?)
28.12.2021 9:14

Dobrý den, jsem docela laik a chtěl bych se zeptat, zda má staří semen vliv na pozdější vitalitu rostlin. Konkrétně se mi jedná o beraní rohy. Klíčivost je v pohodě, ale po přesazení na zahradu mi poslední dva roky rostlinky nejdou a velikostně vyrostou cca 15-20 cm s mini paprikami. Roky před tím z téhož sáčku to byly rostliny půl mertů vysoké   s bohatou úrodou. Sázím +/- na stejné místo na zahradě..střídám s rajčaty. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
      
Milan HP - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2755) - 208.138 (?), 27.12.2021 19:13

Takže celkové statistika klíčení paprik vypadá následovně:

20/28: 8 Lungy, 6 Slávy, 2 Big Red, tam nenastala žádná změna ani po měsíci. K tomu se později přidaly 4 Ornely, ale jedna z nich měla helmičkový problém a uhnily jí děložní lístky. Snažil jsem se helmičku za pomoci slin odstranit, ale nepovedlo se to. U té čtvrté pak ano. Ovšem jsou tak 14 dní pozadu. Ta první várka už má pravé lístky a chystám se ji pikýrovat tak během týdne. Jsou trochu vyčouhlé, ale to napravím při přesazení.

Milan HP

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 28.103 (?), 27.12.2021 19:44

Já vyseji začátkem ledna. Vzhledek k tomu, že jsem k vánocům dostal covid 19, tak si čas udělám. Níže varianty, které chystám vysít. Snad se ujmou

nova
pcr
ohnivec
amy
amyka
lungy
lydia
rubinova
koral

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Milan HP - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2755) - 208.138 (?), 28.12.2021 7:30

Jaké máte zkušenosti s klíčením paprik? Dělám je už třetím rokem, sice se to mírně zlepšuje, ale pořád si myslím, že někde dělám chybu. Letošních 71% z téhle várky je snad můj nejlepší výsledek, ale pořád se mi to zdá trochu málo.

Milan HP

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku