Nové sazeničky z výštipků rajčat



helena721 - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (78) - 255.95 (?)
18.7.2009 11:11

Sazeničky z výštipků se začínají pěstovat na konci ledna. Stačí jen několik sazenic. Nevýhodou je málo slunce v lednu až březnu, není vhodné pro všechny lokaliry.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 248.7 (?), 12.7.2009 23:51, zobrazeno: 9916x

Jsem začátečník v pěstování rajčat a známá mi poradila věc, která možná poslouží i dalším začátečníkům... kupovala jsem rajčata jako sazeničky a moc jsem jich neměla, ale známá mi poradila že vyštípané výhonky (které vyrůstají nad listy) se mohou dát do vody zakořenit a pak zasadit a máme další rostlinky. Vyzkoušela jsem to a rostou jak z vody, krásně zakořeňují a pak po přesazení rychle rostou. Takže třeba se tento postřeh bude hodit i dalším začínajícím pěstitelům rajčat...
P.S. Ty výštipky samozřejmě nemohou být úplně malinké, ideální je výška tak 15 cm.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 248.7 (?), 12.7.2009 23:55

Ještě bych chtěla dodat, že tento způsob pěstování vám výrazně ušetří peníze za sazeničky, protože stačí koupit 1 sazeničku od každé požadované odrůdy a z ní si už namnožíte mnoho dalších.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 205.202 (?), 13.7.2009 7:33

Zaujimave :)

Stoji to za vyskusanie :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 156.5 (?), 15.7.2009 17:25
Já je sadil přímo do země, zalíval a rostly. Čekat ale než budou výštipky k sazení, tak je pomalu po sezoně.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 248.7 (?), 17.7.2009 23:54