Zkušenosti s pilami Hecht



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 74.100 (?) 
4.8.2012 21:39

Zapalovací svíčky budou prodávat velmi rádi, protože už teď tam u nich opravdu nestojí žádné veliké fronty. Servis jsem vybíral naslepo a měl jsem smůlu, což se stává.

Ozvu se až tu pilu opravím, pak napíšu co s ní bylo. Přes neděli to nebude, centrální sklad má zavřeno. Přes neděli má otevřeno jen centrální sklad Husqarny anebo Dolmar. Co se týče té svíčky, snad mi ji prodají spolu s dalšími náhradnímu díly z centra Werco na Tehovci. E-shop náhradních součástek tam mají, když mi svíčku dle Standy neprodají v tamtom obskurním servisu ani žádném v okolí. Aspoň koupím bez marže, kterou by si nepochybně přirazili.

Od vás jsem coby odborníků očekával názory, jaké chyby se tam mohou vyskytovat, jak se které chyby projevují, jak opravit a tak dál, jenže to je utopie. Dolmar ani Husqarnu zatím kupovat nemíním za pětinásobnou cenu. Stejně jsem viděl i pokaženou Husqarnu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 182.242 (?), 4.8.2012 22:15