Stáří benzinu do pily



host - 144.16 (?)
22.9.2010 19:48

Dobrý den,

sděluji svoji zkušenost ohledně stáří benzínu.Používám morotovou kosu Oleo-mac 6 let, dále motororovou pilu Solo asi 12 let. Za tu dobu jsem neměl s benzínem naprosto žádné problémy.Po sezóně benzín nevylévám, je tam tedy několik měsíců.Pouze doleju další benzím, nastartuji a se stroji pracuji.Pokud je v benzínu dostatečný poměr oleje, tak se motor nezadře.Těm informacím o zadřených motorech proto příliš nevěřím.Asi to nebude způsobeno stářím benzínu.  J.J.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 4.138 (?), 13.4.2009 15:12

Pán s příspěvku 45.244 i příspěvek 96.48 mají pravdu, také jsem dříve dával směs v poměru 1:50 značkového a po zadření motoru dávám na radu jednoho zkušeného starého opraváře, který mě říkal, že mám dávat poměr oleje M6A,1:25 nebo 1:20 a to také dávám a žádný zvláštní oblaka dýmu nepozoruji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 45.244 (?), 13.4.2009 16:45
Máte pane můj obdiv že jste to zadření přiznal, ted´ ale čekejte ty výtky co všechno jste zanedbal a co špatného jste tam lil, díky za upřímnost, ta se hodně cení a je jí málo
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 13.4.2009 17:07

Můj obdiv nemáte, neboť spalujete ve 2T automobilový olej, který je určený do 4T. Když jsem uvedl dříve, že používám přípravek, tak bezradní oponenti našli to, že asi může škodit zdraví. Přitom jsou na to testy. Jsou testy na M6A v poměru 1:25, který se spaluje ve 2T?...  Ale to nechám stranou, většinou totiž ta upřímnost vypadá jinak, tak, jak to znám já. Velké dušování se, že tam určitě olej byl a nakonec, když už to jinak nejde, tak se kápne po pravdě, jak to bylo. Nedávno jsem dával do pořádku zadřenou H359. Nejprve nadávek a chyb na co se dotyčný podíval. Nakonec červený, jak rak přiznal, že to dával od oka - podle štaprdle, jenže dával 1:100. Takže pánové, pokud chcete dále tvrdit Vaše báchorky, tak můžete pokračovat, to stejně stačí na to, aby si každý udělal obraz, jak se má zachovat. Na mé straně jsou postupy dle výrobce - návody, uváděný poměr na obalech spec. olejů, vlastní dlouhodobá zkušenost s poměrem 1:50, přesvědčení, že nižší poměr oleje v benzínu méně zatěžuje obsluhu a zvyšuje účinnost motoru.  Na Vaší straně jsou argumenty, že takový poměr - 1:50 způsobuje zadření pily, starý benzín nevadí, ještě lépe M6A 1:20-25, a že použití poměru 1:50 je hlavně proto, aby se pily kazily a tak se mohlo více opravovat a vyrábět. Každý si má možnost vybrat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 46.39 (?), 24.2.2010 18:01

No hlavně jestli jsou taky tak nadšený ty, co to zadřeli a v servisu jím jak psal ten jeden pán řekli 8000tisíc za válec a píst. Ti co se toho vzdají mají v kapse 8000 kč. Ano politovat politovat, ale teď koho? P.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 46.39 (?), 9.2.2010 19:06

je zajímavý že co jsem tady četl ,tak všechny zadřený motory byly mazaný 1:50 a jak píše jeden servisák ještě se nesetkal s motorem zadřeným který byl 1:25. Neříkám dávat směs 1:25 ale třeba 1:40. Myslím že to 1:50 je na hraně.Některé motory to snesou, jiné ne. Taky ty tolerance nebudou u pístu všechny O.K. Kontrola pustí leda co. Papin P.S ano super to je to 1:50, jen jestli taky je super zadřenej motor pro toho neštˇastníka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 120.31 (?), 14.2.2010 8:33

O tom jestli všechny zadřené motory byly mazány 1:50 by se dalo polemizovat. (pokud se ovšem bavíme o značkových strojích a olejích do nich určených výrobcem)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 144.16 (?), 22.9.2010 19:48

Dobrý den,

sděluji svoji zkušenost ohledně stáří benzínu.Používám morotovou kosu Oleo-mac 6 let, dále motororovou pilu Solo asi 12 let. Za tu dobu jsem neměl s benzínem naprosto žádné problémy.Po sezóně benzín nevylévám, je tam tedy několik měsíců.Pouze doleju další benzím, nastartuji a se stroji pracuji.Pokud je v benzínu dostatečný poměr oleje, tak se motor nezadře.Těm informacím o zadřených motorech proto příliš nevěřím.Asi to nebude způsobeno stářím benzínu.  J.J.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 57.45 (?), 16.9.2010 21:55
velký souhlas.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 168.10 (?), 15.4.2009 18:20

souhlasím s Vámi-mám mot.pilu Partner, benzín použivám i půl roku stary, pr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 46.39 (?), 13.2.2010 23:57

To chcete říct že státní zásoby a vojenské se mění každý tři měsíce nebo půl roku? Protože tam je kvalita na prvním místě. Možná že tankujete ten Váš čerstvý benzin u pump dva nebo i víc roků starý, když se mění zásoby.Samozřejmě ne pořád, Ale pravděpodobné to je.A frčí to normálně. papin

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika