Mc Culloch 130



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 72.33 (?) 
18.11.2011 6:20

Zdravím, problém může být v tom, že původní majitel chtěl pilu "opravit" a v dobré vůli pružinku váhy vzduchu mírně protáhl. Tím pádem je veškerá snaha o serřízení karburátoru marná. V tomto případě je třeba koupit celou sadu novou a vyměnit (vahadlo, pružinka, jehla). Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 18.11.2011 7:27

Zdravím Stando.  Pokud je motor alespoň trochu v kondici, impuls dokáže překonat i opravdu mírně nataženou pružinku ventilku. Jde především o těsnost jehly a s ní související možné přehození polohy membrány. Netěsná jehla mohla vyvolat únikem paliva dojem otočení membrány a nyní motor nepůjde z důvodu nedostatku paliva neotevřením nebo neúplným otevřením ventilku. Často se setkávám s typem "opravy" tzv. "zavřu jehlu stlačeným vahadlem", nebo naopak "zvednu hladinu zvednutým vahadlem". Obojí je špatně! Ovšem v druhém případě při použití např. nesprávné membrány (nízký čep), nebo unavené to také funguje. Každopádně máš pravdu, že pro správný chod je lépe přepakovat komplet karbec.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 70.2 (?), 18.11.2011 9:28

Ahoj, diky za navod na zkousku tlakem, ale necham si ji az naposledy na zimni vecery. Krouzky jdou vcelku volne i na muj vkus, porovnam-li to s motorama o vetsim objemu.Dale co me zarazilo, nejsou tam zamky, krouzkama lze normalne otacet, no ale rekl jsem si je to maly objem, proc ne.Nastavim-li predstih 26st (tez jsem to v nejakym navode nasel), tak pist od horni uvrate vykona drahu 6-7mm, coz se mi zda vcelku dost a ani to neodpovida stavu, ktery jsem si zaznamenal pred demontazi.To spis odpovida tech 15st (3mm). No ale zkusit to muzu.Jinak karbec mam Zama m1-m7.Ta cena sady je v pohode, zeptam se u nas.Ty webovky co tam zminujes jsou fakt dobre, vse na jednom miste.Dle navodu prave ten predemnou mel prohozenou membranu s tesnenim (dily 19 a 20 v navodu) a membrana stale tlacila na vahadlo tim padem stale pootevrena jehla. Pak jsem si nasel orig navod pro Zamu (prilozen obr) a tam ukazuji jak by to melo vypadat.Ale to neni muj pripad.Nejenom ze nemam komurku do ktere vahadlo zaleza (obr. b.), ale nejde ani nastavit to co je na obr. a. Moje vahadlo je rovne a musi vylezat nad okraj karbecu, nebot pokud je zaroven, tak je prakticky uz uplne nadoraz (otevrena jehla). No a pokud nejaky dobrak predemnou natahl pruzinku, nebo nejak jinak zdeformoval vahadlo, tak s tim fakt nic clovek uz nevymysli. No nic, zkusim predstih, nove membrany a tesneni, zeptam se i na vahadlo a pokud nic, tak pujde odkud prisla. Za ty prachy to nestoji.

zama
zama
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 18.11.2011 12:00

Šikovný chlapec s tím SM od ZAMA carb! Vahadlo nejspíš dal někdo jiné a tím je mimoň, ptej se po nikoliv membránové sadě ale servisní, či opravné sadě, součástí je i vahadlo, jehla atd.. Ještě jedna identifikace vahadla, musí mít na konci dírku pro špičku plastové destičky protože tady není na regulační membráně plech s kolíčkem ale pouze gumotextil a je tam kruhová dotykovka!!! Posice č. 21 na tom rozkresu.   Zda jsou na kroužcích zámky, nebo ne už si nepametám, nemám tyhle koule rád a tak je v hlavě nenosím. Ona tahle řada byla dost oblíbená (vyráběla se od roku 1977 do 1997), ale v zemích kde stála ani ne desetinu toho co tady a tak se moc venku neopravovaly. Už jen vydolovat motor je celkem o nervy. Má jich všech modifikací (100,120,130,140), asi 30, ale nějak je do sbírky nestrkám.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 15.156 (?), 12.1.2014 22:24

Chtěl bych poradit jak přišroubovat zapalovací cívku pily Mac 130 k motoru.

Cívka je připojena dvěma šrouby. šrouby jsou vedené v izolační trubičce přes jádro cívky. Má být hlavička šroubku podložena izolační podložkou? Je izolační podložka pod hlavičkou druhého šroubku, který přichcuje i očko s drátem a kde tato podložka je umístěna :

a) tak aby byl vodič izolačně oddělen od kostry motoru  -izolační podložka mezi očkem drátu a jádrem cívky               

b) izolační podložka umístěna hned pod hlavičkou šroubku a tim vodič spojen s jádram cívky

A..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 60.134 (?), 12.2.2014 20:02

Dobrý

Odpoveď je jdnoduchá - Vypínač tejto píly skratuje cievku na kostru!

To znamená, že tie trubky sú vodiace nie izolačné pokiaľ odizoluješ hlavičky

musíš ukostriť cievku aby si mohol nasledne pílu vypnúť ktorá sa vypína vypínačom/skratom na kostru

Dobrá rada zapalovacia cievka tohoto modelu sa práve káblikom k vypínaču

častokrát dotýka kostry po nasadení motora do skrine!!! stačí nalepiť v tom mieste izolačný materiál a je to v pohode. Káblik ku sviečke som poriešil tak že blok vľavo dole od rúčky je prevrtaný a odtiaľ je vyvedený na sviečkuwink  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 17.203 (?), 14.1.2015 17:46

ahoj chlapi,

neviete, aka ma byt medzera medzi rotorom a cievkou na mac 130?

lebo som to rozobral pri cisteni karburatoru a aj ked bolo vidno stare "miesto" cievky, uz mi to nehadze iskru... diky za odpovede..

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika