U nové pily je základní nastavení L1 a H 1, u starší pily to může být jiné zejména u L 1 1/4 -1/2. Jinak vycházet dle popsaného nastavení karburátoru, jak jsem to např. několikrát udělal v dřívějších diskuzích. Čistý vzduchový filtr - pozor tento typ se postupně dokonale už nevyčistí, čerstvá směs, teplá motor. Základem je seřízení L a H a nastavení volnoběhu, aby řetěz neběžel a naopak motor nezhasínal. Pozor - nesnažte se motor nastavit tak, aby se vytáčel, jak to slyšíte u současných motorových pil, tato pila je stavěná na nižší otáčky a nastavení na vyšší otáčky způsobí nedostatečné mazání a motor se zadře, nebo rychle opotřebuje. Nepoužívejte moderní oleje, které se mísí v nízkém poměru oleje ve směsi, to také vede k rychlému snížení životnosti.