Já bych se chtěl zeptat, jestli jste někdy opravil byť jednu pilu pomocí cínování, chromování a nebo úpravou díry strojním obráběním a výrobou vložky pro ložisko. Takže opravil jste těmato způsoby alespoň jednu pilu? Já si myslím, že nikoli zase jen teoreticky kecáte a v případě že přeci jen ano, pak mě zajímá jaká byla finanční náročnost takové opravy. Tzn, frézování bloku motoru, soustružení a broušení na kulato vložky pro ložisko. Nakonec by se ta vložka do upraveného bloku stejně a pro jistotu vlepila.
Přestaňte teoretizovat. Existuje prakticky jen dvě možnosti, běžné opravy obyč. motorové pily. Buď se ložisko přilepí, Jak to popsal Stanislav Melaga, nebo se vymění díl motoru. Nic levnějšího a mezi tím v praxi neexistuje. A to i s ohledem, že na takovou práci máte držet zákonnou záruku.