Zdravím, hezky vyjmenováno co je třeba při GO motoru vyměnit, zřejmě zapracoval gůgl. To hlavní, proč se GO provádí je právě ta litinová vložka, to je část, která se nejvíce opotřebuje. Podle stavu jejího opotřebování se rozhoduje, zda velkou opravu nebo ne. Válec, který "drží" je s niaksilovým povrchem, tam většinou stačí "překroužkovat", případně vyměnit komplet píst. U litiny se nejvíce opotřebuje právě válec a oprava se provádí vybroušením většinou o jeden stupeň (u metrických 0,25mm u palcových 0,01"). Ještě se zareaguji na "nekalené a necementované sra.ky", žádná klikovka není cementoována a o klasickém kalení také nemůže být řeč a to platí i u velkých motorů. Jediné co bývá povrchově upravené jsou ojniční čepy dělených klikovek, kde jsou dráhy jehlových ložisek a ještě to není pravidlo..Standa.