Výměna těsnění klikové hřídele motoru honda gxv 160



   Předchozí příspěvky  |  1,  2   
                  
host - 32.236 (?) 
28.6.2015 7:16

Zdravím, hezky vyjmenováno co je třeba při GO motoru vyměnit, zřejmě zapracoval gůgl. To hlavní, proč se GO provádí je právě ta litinová vložka, to je část, která se nejvíce opotřebuje. Podle stavu jejího opotřebování se rozhoduje, zda velkou opravu nebo ne. Válec, který "drží" je s niaksilovým povrchem, tam většinou stačí "překroužkovat", případně vyměnit komplet píst. U litiny se nejvíce opotřebuje právě válec a oprava se provádí vybroušením většinou o jeden stupeň (u metrických 0,25mm u palcových 0,01"). Ještě se zareaguji na "nekalené a necementované sra.ky", žádná klikovka není cementoována a o klasickém kalení také nemůže být řeč a to platí i u velkých motorů. Jediné co bývá povrchově upravené jsou ojniční čepy dělených klikovek, kde jsou dráhy jehlových ložisek a ještě to není pravidlo..Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 178.9 (?), 28.6.2015 13:42
Tj právě oprava, kterou rád děla servis a zaplati firma, ktere na tisicovce nezáleži. Cetilety motor nemusi mit vložku na vybrus a jak nema ovalitu válec, zbytečny prachy. Jak jsou miry v toleranci staci kruhy, gufera aj podle stavu. Ceny jsou podle gůglu, máme jiné smluvní. Na cetiletym motoru je blbost vydrapnout gufero a gůgl vi, že mam recht. Jenom bacha na zbytecně přidanou hodnotu zbytečnou opravou.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika