Vari vs Moundfield



   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 176.91 (?) 
29.4.2015 8:06

105167 takže vy vlastně nevíte kolik ten slamnatý hnůj vážil? No asi málo, Naložte to zeminou. Tam někde vypisuje nějaký pán čísla nás anonimů, no u mě je anonim i tady každý.To ale není na toho pána, tomu to asi nevadí.Tam zachyytil mojí stížnost na rozjezd.Takže, za Globál jsem dal určité peníze.Nejsem úplně mimo, protože stovky a tisíce dní jsem vstával a pohledem z okna jsem hodnotil, jestli půjdu do práce nebo to odložím.To proto, že jsem se zeminou pracoval, nebo jsem po ní jezdil.Krátce řečeno, se mi nelíbí, že mám nasadit dvojku, plný plyn a očekávat dost dlouho, že se stroj s přívěsem rozjede.Vůbec mi nevadí druh motoru, ale ta spojka.Mám pocit že ji ničím. O to víc, když se to nerozjede (v poli) a ja musím dát 1.K tomu postřikovači.Proč přívěs? Proč Vari a jízda na 1.Proč, jestli tomu dobře rozumím postřik vpředu.Jistá je 4x4 vše nesené.Rozměrově možná menší.Ale to je zas můj názor.Podobně i s manuálem.Prvně je důležité, aby tam byl olej.Až potom jestli je pro šnekový převod.To samé olej do benzinu.Lepší čerstvý 2% než 3% od loňska.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 178.9 (?), 29.4.2015 8:18
Vážil v rozpětí 450-550 kg. Poznám podle nafouknutých kol jak se mačkala pod naloženým vozíkem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 227.133 (?), 29.4.2015 9:23

Moc jste to nepochopil. Spojka s tím nemá nic společného. S rozjezdem má hodně společného kroutící moment a výkon. Teď se vás zeptám - proč v době páry měli amíci mnohoválcové stroje - lokomotivy k tahání souprav vagonů, kde válce byly kolmé k ose stroje, byly podstatně objemově menší a převod na hnací nápravy, které tím pádem mohly mít menší kola, byl proveden královským hřídelem, ale stejně velmi brzy od toho ustoupili, protože to vyžadovalo jiný přístp k přenosti výroby + dalšíproblémy. A víme, že parní stroj nemá nic co by alespoň částečně připomínalo spojku a má vlstnosti, kterými žádný jiný motor nemůže disponovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 29.4.2015 14:57
Kroutící moment i výkon má Honda větší, než Jikov. Problém je v rozsahu otáček a převodech. 2 T má v dané rychlosti větší rozsah rychlosti, která se mění plynem otáčkami. Pro 2 T jsou převody ve 2T převodovce do pomala, což je výhoda, že se malotraktor dokáže rozjet o něco snadněji, neboť je v pásmu otáček nad +- 2200 sepnutí spojky až do +- 4800 maximálních otáček, kterými dohání převod do pomala proti 4T. 4T motor na 2T převodovce se také snadno rozjede, ovšem maximální otáčky +- 3600/min nedosáhnout požadovanou pojezdovou rychlost, a proto je 4T převodovka převodována do rychla. Při rozjezdu na 2 je snažší rozjezd s převodovkou do pomala. Situací, kdy je nutný rozjezd na 2 příliš není a je možné jim předejít včasným přeřazením z P na 2, kdy ještě není velký kopec, zpomalit během jízdy na 2, nezastavit a přidat a pokračovat v jízdě.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 29.4.2015 15:14

to nechápu - to má být argument proti nebo pro? 

DSK 317 má menší pastorek a větší horní převodové kolo

DSK 317/S má větší pastorek a menší horní převodové kolo

Ostatní součástky mimo tohoto prvního stálého převodu jsou ve všech typech převodovek DSK317.y/x stejné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 29.4.2015 16:00
Argument ani tak ne, jako vysvětlení. Do pomala zpřevodovaná převodovka usnadní rozjezd a vyšší otáčky 2T motoru srovnají převod do pomala. Přeci 4T motor na 2T převodovce způsobí, že podle odpovědi Vari jede malotraktor o 33% pomaleji. 30% se převede do většího kroutícího momentu na výstupu z převodovky, ovšem sníží se rychlost. Rychlost by se srovnala otáčkami 4T až +- 4800/ min. Jelikož není možné nastavit na 4T motoru takové otáčky, převoduje se převodovka do rychla. Rozdíl v kroutících momentech motorů není tak značný, jako 30% rozdíl v převodech převodovek, a proto je rychlost 2 u 2T převodovky ve skutečnosti během rozjezdu mezi 1-2.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 29.4.2015 18:20

Při té bezpečně nejpomalejší jízdě je rozdíl ještě větší. Při 2800 rpm má Jikov výkon jen 2,2 kW a kroutící moment 8,6 N.m, tak XP200 má kroutící moment 9,8 N.m a výkon až 3,1 kW (přenášeno na spojku). Jestliže je toto obuto na převodovku pro 2T je pak pro udržení stálé rychlosti je postačující, aby valivý odpor vozíku byl nižší než adhezní mez záběrové nápravy.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 29.4.2015 20:02
Kroutící moment máte vyznačený vpravo ----- a je o dost vyšší při 2800/ min mezi 8-9 Nm.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 54.54 (?), 30.4.2015 19:57
Když jste zatížený na 4stroke, proč tu dáváte charakteristiky motorů 2stroke. Korektní by bylo, kdyby jste přidal 4stroke Varika a obě Hondy, abychom si mohli udělat obrázek. Pokud budou grafy pravdivé, mohlo by to být velmi zajímavé.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 30.4.2015 21:43

Druhý a třetí obrázek/graf je v PDF a zatím jsem nezjistil, jak jej sem vložit...

Pokud to umíte, dejte to sem Vy.

Neprotěžuji 4T, jen uvádím, že potřebuje pro svou pojezdovou rychlost převodovku určenou pro 2T a stabilněji mu tu rychlost udrží, když na to obuje 4T. Ztratí ale možnost rychlého přesunu v případě, že nebude chtít postřikovat. Je to jen na něm, který motor zvolí.

Pokud máte lepší radu, poraďte mu jinou verzi, ale hlavně mu neraďte "pracovní čtyřkolky" co jsou stavěny hlavně na cestovní rychlosti 45-70 Km/h nebo nějakou tu Kubotu, která je mimo jeho finanční limit a nedá se převážet na vozíku za Favoritem/Felícií.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika