Ten popis jsem taky četl, ale jak tady ve vlákně zaznělo, je lepší nenastavovat svorník, ale použít postup se zkrácením nejbližšího delšího, aby svar byl jediný a to ten v "kovaném konci".
Jinak zkušenost s volným čepem mám takovou, že když není dostatečně utažen, dochází k většímu vymačkávání šestihranů a zejména se náprava prohne a tím je svorník namáhán ohybem a po několika hodinách provozu se u levého konce výstupu ze šnekového kola zlomí.
Taky k té orientaci - u T20 se oře na zpátečku, takže se kola obouvají na tu dobu obráceně - kdo to potřebuje ví nebo si to promyslí sám.
Střižení závlačky u rotavátoru neznám, protože u rotavátoru ji nedávám. Při každém dolévání benzínu vezmu klíč a zkontroluji dotažení, ale je častější, že na jednu nádrž jedu jednu šířkovou sestavu a na další už jinou sestavu rotavátoru. Často na jebdnu nádrž projedu kopinatými noži nahrubo a pak předpřipravený pozemek jedu najemno rotavátorem úhlovým.