Vždy po záběhu doporučuji a u všech strojů, servisní prohlídku, v případě potřeby i seřízení. Osobně kontroluji dotažení všech důležitých spojů, chyba se může vloudit i nejlepším, seřízení a úhlový převod - náplň.
Se základem to je malinko složitější. Motor (jeho srdce) je stavěný na 154 a ostatní se používá i na 142 a 137SB, 155. Trubka, hřídel, převodovka, jsou díly dostatečně dimenzované k použití na 142 S a SP novějších modelů a 154. Oba to jsou výborné stroje pro profesionální využití a uvítal jsem u SOLO profi řady usazení řidítek na antivibrační tunel. F.O., pokud jsou paseky více porostlé ostružinou, doporučuji 154, na běžnou travinu postačí 142. V ostružině je práce se 154 báseň, 142 ne že by se trápila, ale mulčovací nůž už jí dá celkem zabrat.