Zdravím, při vyhledávání poruchy je zásadní vědět co a proč vlastně dělám. Nyní je stroj ve stavu, kdy už je vše rozšťouráno a těžko se bude vracet do provozuschopného stavu. Měl jste rozebraný motor, jak šla pootáčet po klikové hřídeli gufera, jak široké byly jejich těsnící břity, jak pružná byla jejich guma, jaká byla mezera mezi konci kroužku vsazeném v praconí dráze válce. Jak moc jste "zapatlal" jšechno těsnícím tmelem. Měl jste sejmutý setrvák, jak seděl jeho výstupek v drážce klikové hřídele. Měl jste rozebraný karburátor, upravoval jste nějakým způsobem pružinku a vahadélko dávkovacího ventilu. Uvádíte, že jste zkontroloval průchodnost tlumiče výfuku, zkontroloval jste i průchodnost výfukového kanálu ve válci, utěsnil jste správně sestavu uchycení karburátoru k válci. Mezera mezi setrvákum a zapalovacím modulem má být cca 0,3mm. Funkci motoru zkoušejte s odpojeným slabým kablíkem na zapalovacím modulu, vyloučíte tím poruchu na stopovacím obvodu. V tomto stadiu se stroj bude takto na dálku těžko vracet do provozuschopného stavu. Standa.