Motor / engine AL-KO Pro 140/160 QSS QuickStar
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 84.194 (?), 12.5.2013 18:43, zobrazeno: 23959x
Dobrý den,
hledal jsem na internetu podrobnější informace o techto motorech a nikde jsem nic poradného nenašel. Zajímá mě výkon (Nm), spotřeba, výroba atd Motory se na pohled hodně podobají hondě ale také motorum co se montují na sekačky Hecht... Kdo ví cokoliv o techto motorech pište sem. Děkuji. Martin
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 126.112 (?), 16.6.2017 17:37
zrovna jsem ten motor koupil na sekačku po 10 letech už to brix 625 vzdal a začal šíleně žrat olej byl jsem na prodejně že koupim jen pístní kroužky do brixe ale za 1400,- sadu + tesnení pod hlavu a pod spodní viko dohromady byto bylo skoro 2000,- i z novym olejem tak jsem koupil tento novy motor jako servisní za nejakych 5900,-s dph+ olej až ho uvedu do provozu po 5 hodinach se bude menit olej mel by byt už zabehly a fungovat normalne poak napišu vic.. vyrobce je opravdu Locin je to Čína je to ale hodně povedena kopie Hondy dokonce motor splnuje normu EUro 2 tak uvidíme jaky vykon bude podavat při mulčovaní oroti staremu brixu..
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.6 (?), 16.6.2017 19:28
No jako netuším, kde jste vzal že Loncin je kopie Hondy, ale není tomu tak. Loncin si podobně jako ZongShen vyvíjí motory sám a nekopíruje. Euro 2 splnit musí, bez toho by neměl homologaci pro prodej v EU.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 9.228 (?), 16.6.2017 20:06
S hondou tam nevidím nic společného, tak možná kdyby jsem zabrousil o čtvrt století zpět :).Tyto motory se prosazují jako levnější alternativa, cena odpovídá kvalitě.Máme zkušenosti zatím jen ze skútrů, fungují,ale s dvojnásobnou spotřebou na stejný obsah a okamžitě odchází startéry, proto mají rezervní startovací páku, ale jsou o cca 40-50% levnější.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2
|
|
|