Motor Briggs nevim jak dál



host - 218.7 (?)
11.9.2009 19:32

Už asi ostáva len vymeniť zapaľovanie, ale pred rým by som vymenil sviečku a fajku.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 135.61 (?), 10.9.2009 20:36, zobrazeno: 22872x

Zdravím všechny zahradkáře a kutily

Po opravě motoru, ale i před tím mi chce šňůra utrhnout ruku. Pokud se mi to podaří nastartovat, tak motor běží, ale střílí do výfuku a chod je nepravidelný.Klínek na magnetu střižený není, značky na ozubených kolech pohonu vačkové hřídele jsou dobře. Jediné co jsem nalezl je ohnutá kliková hřídel o 0,5mm(měřeno na konci uchycení unašeče nože). Může to mít takový vliv na zapalování? Je to motor 35 classic.Předem děkuji za kažký podmět. Jan

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 223.51 (?), 10.9.2009 21:08

Musíte určitě seřídit předstih, zapaluje Vám to až za horní úvratí.Kliku si nechejte upnout do soustruhu a uvidí se, dá se srovnat, Smazal Stanislav

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 223.217 (?), 11.9.2009 7:28

Díky za odezvu, ale že to bude problém zapalování - předstihu tuším.Myslím si, že spíš zapaluje brzo, ale problém je v tom, že se to nedá nijak seřizovat. Zapalovací cívka se dá posouvat jen blíž nebo dál(to jsem zkoušel) a poloha magnetu je daná drážkami a klínkem.A to ohnutí klikovky je vpodstatě 0,25mm, protože jsem měřil hodinkama min a max, takže polovina naměřeného.Proto jsem se ptal, jestli to ohnutí může mít až takový vliv na zapalování (polohu pístu)

Jan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 206.219 (?), 11.9.2009 7:42

zabrousit ventily, špatné ventilové vůle. to si myslím že bude ten problém

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Standam - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (471) - 128.254 (?), 11.9.2009 9:47

Zdravím, znovu nzkontrolujte stav klínku, stačí když je pouze lehce nastřižený, řádově desetina milimetru na klínku vytvoří milimetry na průměru setrváku. Již jsem zde několikrát opozorňoval na chybu, protáhnout ohnutý konec klikovky spodním pouzdrem karteru. Toto pouzdro je poměrně dlohé a protažení ohnutého konce kliky pouzdro nenávratně poškodí. Zásada je nejprve srovnat a potom rozebírat.  Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 223.217 (?), 11.9.2009 11:41

Že pootočení o desetiny hraje takovou roli mě nedošlo. Kontroloval jsem to jen opticky drážka-drážka. Máte pravdu, že to udělá milimetry na obvodu setrvačníku.To mě taky potvrzuje moji doměnku, že to zapaluje brzy - motor se točí doprava a při naražení nože chce setrvačník pokračovat vpravo a magnet je u cívky dříve. Hned jak příjdu domu se na to vrhnu(s rozvahou).A co se týká demontáže víka, tak jsem hřídel pořádně očistil a víko sundal bez použití násilí (že je ohlá hřídel jsem vůbec netušil). Naopak se bojím, že když ji budu rovnat ve složeném stavu,  tak vymačkám to pouzdro.

Jan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 135.61 (?), 11.9.2009 16:43

Sundal jsem setrvačník a vytáhl klínek(pero). Je jak nový, žádný otlak a je čitelné i logo výrobce. Složim a už nenastartuji vůbec.Přeměřil jsem vůle ventilů a asi chybička. Sací 0,15mm a výfukový 0,25mm.Mám trochu obavy že problém není jen v tom.Zabrousím, seřídím a uvidím

Jan

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 135.61 (?), 11.9.2009 16:52

Koukám, že ty vůle jsou asi vpořádku, ale ten výfukový moc netěsní

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 11.107 (?), 11.9.2009 19:09

Těma vetilama to stopro nebude. Já měl a vlastně ještě mám na Tecumsehu 0.35 a 0.45, tedy uplně mimo limit a motor běží chytá bez problémů. Kontroloval jsem je, když se mi střihl klínek. Setrvačník se mi pootočil proti normálu o 8 mm. Při startu motor kopal za provázek a klepal. Protože nemám frézu na sedla ventilů nechal jsem je tak, dal nový klínek a motor zase běží jako dřív. Co nechápu jak se může ventilová vůle zvětšovat. Čekal bych pravý opak, že se ventily zaklepávají a vůle se zmenšuje. Velcí odborníci říkají, že tyto "sekačkové" motory s rozvodem SV dokud jedou je lépe ponechat bez snah o preventivní doseřízení čehokoli. Starat se jen o olej v něm. Až se zastaví pak to řešit protože než a až k tomu dojde je většinou motor v takovém stavu, kdy oprava přesahuje cenu nového motoru. Dle mého něco na tom je.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 218.7 (?), 11.9.2009 19:32

Už asi ostáva len vymeniť zapaľovanie, ale pred rým by som vymenil sviečku a fajku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika