No 2ha za pět dní to jste řádný sekáč. Jestli to děláte jako vedlejšák po odpoledních tak máte nejspíš ještě nějak na křovinořezu světlo.
Čištění karburátoru není dogma, byly roky, kdy nebyl třeba čistit vůbec, ale pak se třeba stalo že se nějaká nečistota z paliva dostala do trysky a zacvičilo to s otáčkama, popř. s volnoběhem. Pak bylo potřeba karburátor vyčistit, Teď už to dělám preventivně když odjedu na dovolenou, nemůžu si dovolit prodlení v práci. Mimochodem kolega co spolu děláme má Stihl MS350 a děláme to úplně stejně, tohle nemůžete přičítat chybě stroje, ale kvalitě paliva.
Je to podobně složité jako u aut, starý 2,5l TDi (audi) vám sežere i fritovací olej a nic si z toho nedělá. Zkuste ale něco podobného u nejnovějšího common railu stejné značky a můžete se s motorem rovnou rozloučit (pochopitelně ne s celým). A stejně nikdo nebude jezdit starým TDi (teda kromě mě asi :-D). Čím novější a technicky vyspělejší stroje, tím budou náchylnější ke kvalitě paliva, zacházení a odbornosti servisu. Naprosto to samé platí i u zahradní techniky.
Vaše zkušenosti s traktory nezmiňuju, ty já nemám žádné takže nemohu hodnotit.