I toto je Mountfield



miljan - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (60) - 111.1 (?)
20.4.2009 21:24

Jak jste spokojeni s notebooky od MF?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
                     
miljan - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (60) - 111.1 (?), 20.4.2009 21:24

Jak jste spokojeni s notebooky od MF?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 23.10 (?), 20.4.2009 22:12

No upřímně řečeno, kdybych si ho vyzkoušel před koupí tak bych asi byl dne spokojený majitel sekačky z jiného obchodu. Hold reklama dělá svý, ale u mě už určitě naposled. Noťas má 16G paměť z toho volných 10G. Jediný proč jsem to chtěl je velikost a wi-fi.Často jsem na hotelích apod. a noťas mi docela chyběl.Byl jsem línej si to koupit normálně v obchodě takže když přišla tato akce, vzal jsem to. V prvních hodinách provozu se musíte obrnit trpělivostí, vše je neuvěřitelně pomalé, celý systém je zas.án všemi možnými demoverzemi apod. milión aktualizací, registrací apod. Start systému> 3-4min. Vše jsem vyházel, nechal čistý winXP, nainstalovat Office 2003,Avast a TuneUp 2009. Start mám do jedný minuty a vše běhá jak má. Lituji ale lidi co si to nechají v prodejní verzi, to je na mašli. Příjemně mě překvapila výdrž baterie : 3hod.20min je na sériovou baterii slušný výkon.Rychlost je oproti normálnímu noťasu znatelně pomalejší, není tu klasický HD, ale SD. Závěr: Na mejly a net a pár tabulek je ,, zadarmo´´ odpovídající cena, pokud bych to měl platit, hledal bych něco výkonějšího.(vtip je v tom, že v té sekačce jsem si ho stejně zaplatil :-))

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 99.34 (?), 21.4.2009 5:54

Zdravím.

Trošku navážu na dalšího "spokojeného" zákazníka firmy M.

Nevím jak moc sledujete tisk, ale pro ty co mají "zkušenost " s M. bych doporučil Mladou frontu Dnes ze 6.4.2009, pokud jste nečetli. Já osobně nevěřil vlastním očím, jak jsou seriozní firma a jak si foukají. Třeba tento výrok je velice povedený: "Zákazníci nemizí, pouze své rozhodnutí o nákupu zahradní techniky nebo bazénu odkládají. Příští rok může být rekordní," věří Drbohlav. Podle něj by kvůli problémům letos z trhu mohla odejít až polovina konkurence. Konec citace. A další a další. Nevěříte? Ale věřte. A čtěte. Nemá to chybu.

S pozdravem Petr B.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 43.164 (?), 21.4.2009 12:39

Nema nekdo sekacku R 484 TR GGP od MF? Po dvou letech se rozpadla-zpuchrela plastova klapka automatickeho plynu. Cely motor stoji 3500,- a ta klapka 500,-. Tak se vydelava. A ted o co me jde.  Potreboval bych bud fotku nebo technicky list casti co je za filtrem vzduchu. Jak se ta klapka rozsypala, tak vystrelily vsechny pruzinky co tam jsou. Snad jsem je dal vsechny spravne ale pro jistotu bych si to rad overil. Davat dalsich 1000,- za praci v jejich service se me teda nechce. Predem dekuji!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 43.164 (?), 28.4.2009 21:16

Tak nakonec jsem klapku koupil v Brne v normalnim service za 125,- vcetne DPH a z netu stahnul kompletni servisni manual. "I toto je MF"

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 231.226 (?), 22.4.2009 9:36

Dobrý den... Bol som sa informovať o cene náhr.lanka na spojku TORO kosačky... cena 1350 Sk, nechať zálohu 1000Sk, aby mali istotu že to zoberem, a dodacia lehota 3-4-týždne, lebo sa to objednáva z ameriky... Tak že tam pojde lanko z Jawa motorky za 135 Sk a je ešte silnejšie, inak je to to iste akurát to nebude amerika:))) snáď sa kosačka nebude červenať od hanby.../ vlastne ona červená je tak to aspon nebude poznať.../     Juraj

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Chalupář - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (303) - 111.132 (?), 22.4.2009 9:53

S tím objednáváním z USA Vám naprosto bezostyšně lhali, jsou jen líní jak veš. Tuto lež občas používají např. i automechanici, kdysi, když jsem ještě měl japonské auto, mě jeden šupák podobně měsíc vodil za nos při objednávání zadního světla. Nakonec jsem si ho za dva dny a za polovic sehnal jinde a v tom servisu mě pochopitelně už nikdy nikdo neviděl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 5.172 (?), 22.4.2009 10:21

Noťas mám, sekačku mám, naprostá spokojenost. Jo a mám ho v prodejní verzi a šlape jak hodinky.

Chlapi, Acer nemůže za to, že jste na Mountfield nakrknutý :) :-)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Chemický Alí - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1247) - 166.66 (?), 22.4.2009 11:59

Klobouk dolů, před dravým marketingem.

Vezměte zboží A za cenu X, zákazníkovi řekněte : připlať částku Z a ke zboží A dodáme i zcela zbytné zboží B.

tj. A +B = X+Z

Většina zákazníků Vás pošle do horoucích pekel.

Ale řekněte:

Mám skvělou nabídku za cenu C ti dodám zboží A a k němu, nu považte, ti ZADARMO dodám zboží B

tj. C = A +B , No nekupte to!

Zákazník skutečně uvěří   tomu, že zboží B dostal zadarmo.. Je úžasné sledovat, že jednoduchá proměnná C není vnímaná jako C= A+B, ale nýbrž jako C=A

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 175.210 (?), 23.4.2009 15:57

Souhlasim s matematickym vykladem, ale prispet na jejich akce musi urcite i druha firma, napr vyrobce pc, aut atd. Jejich marketingu nelze nic vytknout. Od "sympataka" Bedy, pres hravost na kole az po veci zadarmo. Nic ve zlem proti zakaznikum, ale naletet na reklamu neco zadarmo.. Ono to hold na cloveka plati, ze neco dostane. A jinak moje zkusenosti odpovidaji presne nazorum v diskuzi, tj. pri nakupu usmevy a ochota. To ve dverich zepredu. Zezadu (servis) dlouhe pravidelne cekani, slozite tukani inicialu do PC (jsou prece velka firma) a pak dle meho nehorazne ceny za nahradni dily, byt docela primitivni a bezne nekolikatydeni lhuty oprav. Vytizenosti (nebo pomalosti?) servisu napr v Ostrave si vsimlo uz i vedeni a vzhledem k naporum lidi na opravy, reklamace a servis, kteri se bezne nevejdou do mistnosti zridili venku cekaci budku s lavickou :-) To myslim mluvi za vse. Jinak kdyz zacinali bylo v CR male obecne povedomi o typech a znackach zahradni techniky takze jsem taky nakupoval. Pred lety jsem pochopil, ze Mountfield dela Mountfieldem akorat reklama a uz ode me v prodejne ani korunu. Dokud vse funguje, tak OK. Beda budete potrebovat servis nebo nahradni dily. Notebookum ZDAR!  :-)

(stejne je budete mit za dva tydny na ho..)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika