|
Elektrocentrála - samovýroba
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3
|
|
|
|
tatnda - Diamantový Zahrádkář (1196) - 147.34 (?) 20.2.2010 22:28
pokud otáčkama docílíte přibližně frekvenci, tak nevidím problém, bude chybět regulace-zatížení a výkon-otáčky a buzení... ale na čerpadlo nebo nenáročnou věc na frekvenci by se to dalo... starší, třeba vojenské centrály bych nebral, teď za pár kaček koupíte lehké a s nízkou spotřebou... máme 5,5 kw a ve dvou to uneseme... značka Orlík, je to sice asi dovoz čína, ale funguje skvěle a má to hlídání výšky oleje.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 125.250 (?), 20.2.2010 22:58
Veci nenarocne na frekvenci jsou zarovka nebo topna telesa jinak plus minus 3HZ, ze by toho neslo docilit nikdo netvrdi, ale je to jako byste chtel do pendolina montovat parni stroj, ikdyz netvrdim ze parni lokomotiva nema neco do sebe, co se tyce vojenskych central tak nebrat ctyrnasobna hmotnost dvounasobna spotreba, elektrocentral jsou dnes mraky, myslim ze dobre jsou NTC s motorem honda, levne jsou co vim ITC power mame ji na lovecke chate diselovou asi 4kw mslim sest let a bezproblemu.LB
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jao - (28) - 79.141 (?), 25.2.2010 23:25
S tym peknym sinusovym napatim by sa dalo suhlasit, ked je militaristicky agregat v dobrom stave. Ak je beh motora nestabilny (je jedno z akeho dovodu) tak ta frekvencia lieta na meraku ako metronom. Udrzba takej 5kW dosluhujucej centraly je uz z oblasti scifi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 184.181 (?), 3.3.2010 0:48
S asynchronim 3f motorem s kotvou na kratko to neni problem, potrebujete k tomu 3 kondenzatory na střídave napeti-néé elektrolyty a nejlepe alespon na 500 volt (tece jimi v rezonanci dost velký proud a casto berou za sve coz je nejcastejsi porucha centrála pritom staci vymenit kondik za cca 100 korun) Pro otestovani muzete pouzit napriklad kompenzacni kondenzatory ze zarivkovych teles(je to ten velky a zpravidla jeden na teleso. Motor se zapoji do hvezdy a paralelne ke kazdemu vinuti se pripoji kondenzator, tudiz take do hvezdy. To je vse co potrebujete, zadne buzeni, prvotni energie vznikne zbytkovou remanenci motoru a to staci aby se energie nasobila rezonanci mezi kondenzatory a motorem. Sice Vám spousta lidi bude tvrdit ze je to nesmysl, ale takhle je resena kazda centrala.
Problem je spis v regulaci otacek benz motoru
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 194.1 (?), 10.5.2013 23:59
Rad by som urobil väčšiu centrálnu... Chcem na to použiť svoj dieselovy štvor-valec z auta (115koni).
Otázka ake súčiastky na to pripojiť aby som mohol generovat elektrinu na bežný chod domácnosti.
V mieste kde žijem sa často stáva ze elektrinu nemáme vyše 12 hodín do týždňa, a pravidelne počas dažďov.
Dík
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|
|
|
|
|