Dvoutaktní motor u sekačky MF 70



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 81.27 (?) 
18.10.2009 19:58
Dobrý den Chtěl bych vědět jestli se da u MF70ky použít generátor jako startér. Ptal už sem se dědy ale ten už k tomu nemá dokumentaci a na intu sem to nenašel Prosím pro odpověd V.Masek
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 225.226 (?), 22.11.2009 18:08

Prosim o radu. Na MF 70 mě někdy nejdou snížit otáčky z vy sokých na volnoběh.. Když přidám asi na střední otáčky, ak se motor zozběhne a nejde prostě ubrat plyn. Řeším to tedy tak. že rukou přidržím sání vzduchu na filtru aby to chcíplo, jinak by se snad motor v těch vysokých otáčkách rosypal. Poraďte, co s tím? Motor Gutboard.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 123.147 (?), 24.11.2009 14:24

Utěchto motorů a dvoutaktů vůbec, je velmi důležité mít kvalitní gufera na klikovce.To je nejčastější závada kdy motor jde špatně a podle vámi popisované závady, dochází k přisávání vzduchu a pak jde motor do otáček.Nevím jaký máte karburátor ale je možné i přidírání šoupátka karburátoru, pokud je tento typ použit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 225.226 (?), 24.11.2009 14:34

Karburátor je klasický starší typ, myslím že Jikov. Je docela možné, že je to tím zadrhaním klapky. Když ji totiž přidávám opatrně a asi jenom do ani ne střední polohy (do půl plynu), tak se otáčky vracejí do volnoběhu docela dobře. Ale když přidám asi na půl plynu, tak už nejde prostě ubrat. Tak na jedné straně jste mně potěšil, že to bude tím zadrhaním klapky, ale jinak bych měl docela hrůzu s výměnou gufer na klikovce. Co myslíte, dá se to udělat doma s průměrnými zkušenostmi, anebo to musí dělat specializovaná opravna? A jak by jste to viděl cenově, kdyby to musel dělat nějaký servis a kde ho najdu? Děkuji za odpověď.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 123.147 (?), 24.11.2009 15:50

Na váš dotaz, je těžká odpověď.Karburátor na těchto motorech je vždy Jikov ale rozdíl je v typu.Je zde možný typ se škrtící klapkou nebo se šoupátkem.Co se týče výměny gufer není to zas tak složité ale je třeba mít zejména stahovák na magneto a pak řádně nastavit zapalování - předstih ap.Proto bych doporučil nějakého zručnějšího oprávaře zahradní techniky.Nevím odkud jste ale na strákách MOTORU JIKOV v sekci zahradní techniky je seznam servisních opravářů po celé republice.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 225.226 (?), 24.11.2009 16:32

Děkuji za odpověď. Karburátor mám starý typ, jako u motorky, šoupátkový. Musím to pořádně prověřit, zda-li drhne to šoupátko, abych zbytečně nerozdělával motor a neměnil gufera.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 221.205 (?), 8.5.2010 12:19

Tak tady toto utíkání do otáček je zaručeně způsobeno gufery na klice... kupte si dvoubřité a vyměnte a je po problému.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 5.221 (?), 12.7.2011 21:04

Dobrý deň, chcem sa podeliť o skúsenosť, s tými otáčkami, ja som vymenil guferá na klukovke, nedal som síce originálne, ale obyčajné a robí to tak isto ako predtým, pretesnil som aj prírubu karburátoru, no otáčky sa po zahriatí nedajú znížiť, a dá sa to vypnúť, buď uzavretím benzínu, alebo uzavretím vzduchu, poraďte prosím ako závadu odstrániť?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 134.133 (?), 18.1.2012 17:15

Dobrý den, mámten samý problém. Jak jste to vyřešil? Dík za odpověď. Nebo kdo ví co s tím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 20.22 (?), 29.2.2012 21:36

Bohužel to je jeden z neduhů MF 70.Motor nejde chcímnout a běží ve vysokých otáčkách.

Je to strašně chudá směs benzínu způsobená přicpaním kapilár v karburátoru.

Stačí pořádně profoukat karburátor kompresorem. (všechny otvůrky) a je po problému.

Druhá závada je možnost zaseklého uzavíracího ventilku přívodu benzínu v plovákové komoře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika