DSK317 - repase



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 211.84 (?) 
9.11.2013 13:45
Neslušný jste začal být Vy, vždyť si po sobě přečtěte, co jste napsal i se snahou zesměšňovat. Že váš návod neobsahuje nějaké doporučení neznamená, že se jím nemáte řídit. Dříve se staly úrazy jízdou z kopce, kdy řidič podcenil podmínky, náklad, rychlost, tak do dalších návodů upozornění dali. Kdybyste někdy svážel dřevo v lese z velkých kopců, tak byste pochopil výhodu brzdit motorem a vozíkem současně.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 227.133 (?), 10.11.2013 10:53

O tom, kdo začal být neslušný, o tom by se dalo diskutovat. Co znamená určité slovní spojení, na které byla velmi neslušná reakce, určitě nevíte. Můžete si to ovšem nechat vyložit jazkovědci. Neslušný neni ten, co použil jisté slovní spojení, ale ten kdo na toto reagoval. Neví, nezná, hlavně, že je zběhlý v cizích slovech.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 208.201 (?), 10.11.2013 11:04

Dá se k tomudodat jediné, na činnost, kterou popisujete v poslední větě, neni v žádném případě dotyčné zařízení určeno. Myslíte si, jací že nejste chlapáci, ale opak je pravdou. Hazardéři s vlastním zdravím a životem, nic víc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.44 (?), 10.11.2013 12:28
Lze k tomu dodat jediné, psal jste něco brzdě motorem a názoru výrobce. Jasně výrobce tuto možnost nejen uvádí, ale požaduji ji po řidiči! Místo toho hledáte střípky své snahy o dezinformace.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 134.12 (?), 10.11.2013 13:05

Prosím, doložte nějakým dokumentem, kde si můžu něco takového přečíst. V mém návodu je napsáno, že mám soupravu přibrzďovat nožní brzdou návěsu, aby nedošlo k rozjetí soupravy na vyšší rychlost a tím k její snížené ovladatelnosti. Je také slušné a žádoucí doložit, kde jste k tomu co tvrdíte, přišel. Nic víc a nic míň. Kdybych měl za úkol stvořit návod, tak bych tuto pasáž napsal tučným a větším písmem. Já jsem již nabízel sken mého návodu, bohužel nikdo nechce. Místo toho rozpitvává nerozpitvatelné a nedoložitelné. Je k tomuto také svérázný lidový, jak se dnes módně říká, bonmot, ale nepoužiji ho, potože by se zase našel někdo vztahovačný a urážlivý, kdo by se prohoršoval nad tím, že je jistým způsobem napaden a bez rozmyslu by servíroval nějakou neslušnou urážku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.44 (?), 10.11.2013 13:17
Na webu vari je návod a v něm je dvakrát tučně zdůrazněno, že se nemá z kopce vyřadit. Jednou je upozornění ve stati bezpečnost, podruhé ve stati provoz s vlekem.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 21.230 (?), 10.11.2013 13:36

souhlasím a ještě dodám, že povinnost jet ze svahu se zařazeným přiměřeně nízkým rychlostním stupněm je i základem výkladu v autoškole pro jízdu s jízdní soupravou (nebo i sólo vozidlem nad 3,5 t).

Nejsem hrdina, před svahem zařadím nejlépe jedničku a po rozjetí soupravy ubírám plyn tak, aby rychlost byla nižší než bych dovedl utíkat. A nebudu celou cestu zahřívat brzdy vozíku, ale přibrzdím podle potřeby.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.44 (?), 10.11.2013 13:51
Nechá se udělat vozík robustnější, který má silné brzdy. I tak se 13" kolo sveze po mokrém listí atp. Brzdit motorem je možné pouze v poloze uzávěrka! Je zajímavé, že o tom v návodu není více vysvětleno. Ovšem pouhé snížení plynu na polovinu maxima brzdný účinek nezajistí, když řidič nenastavil uzávěrku! Uzávěrka ztěžuje zatáčení, při jízdě z kopce však pomáhá vedení stroje v přímém směru, protože brzdí obě kola stejně. Nejhlavnější je bezpečnost, výpadek hlavní brzdy způsobí, že souprava je bez brzd, motorová brzda dá řidiči čas se rozhodnout udržet soupravu na svahu, stočit ji do svahu, případně ji v nejhorším opustit. Bez brzdy motorem je souprava vzápětí v takové rychlosti, že není možné ji řídit a co horší, ani jinak zastavit a opustit!!!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 82.179 (?), 10.11.2013 18:01

Z toho všeho co jste v tomto vlákně pánové těžkotonážníci napsali, vyplývá, že prdíte na platné zákony a vyhlášky ČR a na doporučení výrobců. Máte štěstí, že jsou příslušnící policejních složek, tak benevolentní a chybí jim aktivita ve vyhledávání lumpáren, k tomu aby konali se musí dokopat, jinak jste již všichni, dávno zaplatili tučné pokuty, nebo vaše řidičáky skončily v čistírně. Můžete tu psát o brždění motorem a o přepravě tunových nákladů cokoliv, pořád je to šlendrián a superkravina, která ohrožuje na zdraví a životě nejen vás. Ještě mi nikdo z vás žádným dokumentem nevyvrátil to co tvrdím a to je, že se konkrétně u tohoto zařízení, to je jednoosý nebržděný malotraktor + návěs, brzdit motorem nedá a že je to pěkná kravina, pro útlocitné intelektuály pohádka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.186 (?), 10.11.2013 19:40

Vy byste si měl v první řadě zopakovat výuku ve čtení psaného textu. Tunový náklad zde stále omíláte jen Vy. Brzdit motorem je výrobcem přímo uvedeno v návodu a jediné, co se může porušit je svahová dostupnost, přetížení vozíku, nebo jízda bez ŘP a za snížené viditelnosti. To všechno ostatní jsou Vaše doměnky. Každý stroj má svoje možnosti a obsluha je od toho, aby je posuzovala při manipulaci se strojem. Podstatné je to, že v návodu máte jasně uvedeno, že nemáte vyřadit z kopce a nemáte snížit plyn pod 1/2 maximálních otáček. Z toho jasně plyne, že se nemá rozepnout spojka a motor má zůstat spojený s převodovkou. J.S.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika