Dobrý večer, popíšu postup, možná se pak připojí i další. Pokud máš spodní polovinu převodovky správně vystrojenou zkus si to sesadit nejdřív nanečisto. Řadící kulisa se musí volně pohybovat, tj. kulička, pružina a dutý šroub nesmí být namontovány,. kulisu pootoč řadícím kolíkem dolů mimo horní díl převodovky, nesmíš nic aretovat. Levou rukou nasazuješ horní díl převodovky, dole ho přesahuje kulisa s kolíkem. Pravou rukou se snaž dostat kolík kulisy do řadícího kolečka na správné místo (současně otáčíš kulisou a axiálně posunuješ řadící kolečko, můžeš vychylovat a posunovat horní díl převodovky). Následně pravou rukou pomáháš centrovat otvor horního dílu (je tam gufero šálku) proti hřídeli šálku a levou rukou spouštíš horní díl převodovky. Díry pro horní ložiska mají kolchozní vůle, není tam problém. Pak musíš vyzkoušet jestli je kolík kulisy v řadícím kolečku ve správné poloze, tj. lze řadit všechny rychlosti (otáčením hřídele šálku se otáčí šestihrany nápravy). Mě se to podařilo na potřetí, dělal jsem to sám, líp by to šlo ve 2. Ještě bych doporučil, aby jsi si na nečisto tj. jen na horní části převodovky zkusil poskládat a seřídit kulisu s kuličkou, pružinou a šroubem tak aby řazení spolehlivě fungovalo, neztrať kuličku. Pak už jen skládat, těsnit, montovat ve správném pořadí. Vrchní a spodní část převodovky jsem těsnil vlastnoručně vyrobeným papírovým těsněním, u kupovaného neseděla jedna díra a matlat tmelem jsem to nechtěl. Naplnit olejem a je to. Skládal jsem minulý týden a v sobotu, neděli a pondělí jsem již oral. Jediné co jsem nesehnal vhodné těsnění (dal jsem tam jen fíbrový kroužek na vodu) pozice 66 mezi spodní stranu šálku a vnitřní kroužek ložiska, hřídele šálku, takže po větším naklonění převodovky mě lehce prolíná olej drážkou pro pero na šálku, pokud by měl někdo označení vhodného těsnícího kroužku uvítal bych to. Koupil jsem také za cca 70Kč odvzdušňovací ventil pozice 69, zatím jsem ho nenamontoval. Držím palce a napiš jak to jde.