Mal som podobný problém. Po prečítaní recenzii som myslel na to najhoršie.
Traktorec 2-takt pekne išiel a keď sa zahrial stratil výkon. V servise ma informovali, že oprava bude náročná a to traktorec ani nevideli čo vo mne vzbudilo nedôveru. S motormi sa hrám od malého chlapca a aj keď teraz je času málo rozhodol som sa na problém prísť. Traktorec 2-takr AGZAT mal asi 20 Mhod. Kúpil som ho od dediča po nebohom susedovi a stál v garáži asi 12 mesiacov a- poznal som ho od nova.
Vyčistil som komplet palivovú sústavu, vymenil sviečku, vzduchový filter(v tomto mojom type bol papierový) a problém stále pretrvával. Keď sa problém vyskytol tak som vylúčil možnú zavadu v elektricke a už som išiel som po prisávaní falošného vzduchu alebo palivovej sústave. A problém bola práve palivová sústava. Ako traktor prestal ísť zastavil som okamžite bezín a rozobral karburátor- bol suchý bez paliva. Problém bol v prívode paliva v karburátore nad uzatvárajou guličkou prívodu paliva. Aj keď som ho predtým komprtesom prefúkal zostala tam nečistota po 12mesačnom nevypustenom a odparenom palive a táto fungovala ako klapka ktorá zatvarala prívod paliva vplyvom jeho prietoku a otrasou motora.
Dnes môj 2-taktný motor chodí ako hodinky. Super štartuje a má veľmi nízku spotrebu. 25 - árovú záhradu (lucerku) skosí jednobubnovkou za 1,6 l benzínu.
Keď už honotíte 2-takty a štvortakty nezabudnite na to, že tých výhod u 2-taktov je asi viacej aj keď módny trend je inde. Nechcem nikoho presvedčovať ale ale na 2-takt Agzat nedám dopustiť.