Správně Vás to zajímá, a jsem rád, že vůbec někoho. Ten podfuk v této reklamní kampani je třeba spatřovat ve dvou rovinách. Jedna věc je výpočet oné 1/3. jak jsem uvedl, čert ví z čeho ta třetina je. Ta druhá věc je, jak správně uvádíte ANO NA VŠECHNO, jenže přečtete-li si pořádně tištený reklamní materiál, tak zjistíte, že JENOM NA NĚCO. Na první dvě otázky jste si v podstatě dokázal odpovědět sám, ale nastiňujete třetí. Takovéto instituce jako je ČOI, jsou použitelné MOŽNÁ tak do kompostu. Ovšem je třeba to zvážit, abyste si ten kompost takovýmto materiálem neznehodnotil. Nevím jestli zrovna klamavá reklama, protože obhájci budou hovořit o takzvané nadsázce v reklamě. Vzhledem k tomu, že z Kola štěstí mám dost číselných údajů, a to jsou pevně stanovené hodnoty (bez nadsázky) tak na to pasuje pouze PODVOD. Zkáceně... ten kdo jiného uvede v omyl, aby tím získal značný finanční nebo jiný prospěch, se dopouští podvodu...