Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Byl jsem ve dvou zastoupení Husqvarny a pokaždé jsem byl spokojen se vstřícností, spíše jsem měl dojem, že jsou nešťastní z toho, co nabízejí, oni dávno vědí, co zákazníci zjišťují postupně.Když jsem vybíral křoviňák, tak byl prodejce tak upřímný, že prý čekali na vývoj nového motoru několik let a když konečně dorazil, tak se to sype pod rukama jako celek.Navíc začal nabízet doplňkově traktůrky starjet v nižší ceně a iseki ve vyšší ceně, aby mu neutíkali zákazníci a obce.Oba dva mají zastoupení od revoluce, kdy se to prodávalo samo (restituce lesa apod.)a za něco to stálo, dnes má husqvarna pilu i v supermarketu, dolmar tuším sice taky(OBI),navíc měla HQ ve vlastnictví tuším i marketovou značku McCulloch mimo Partnera, který nabízí i Konzum.Prostě úpadek.Doufám, že se vzchopí vždyť je ze švédska, navíc jako jedna z nejstarších značek a tam šunty ani neuměli, ale získat opět důvěru nezávislého, objektivního zákazníka bude těžké.Srdsaři Husqvarny ji budou nejspíše kupovat stejně i s neduhy a právě konzervatismus ji dosud drží nad vodou.