Zdravím, zřejmě jste ještě nevyzkoušel čelní sečení až se tak stane rychle změníte názor. Za sebe bych nedoporučoval ani Vámi předsouvané české stroje. Zabývám se opravami této techniky a rozhodně to není zas taková špička. Konstruktéři nakoupí klíčové skupiny a ostatní "vymyslí" doma. No, zřejmě je spoutává koncová cena a podle toho to vypadá. Zrovna nyní mám na dílně Goliáše (už po třetí,) má to být vlajková loď mulčovačů a to co předvádí na demovideu vydrží tak maximálně hodinu v kuse. Konkrétně, rozlomená a následně spálená elektromagnetická spojka sečení (opraveno na záruku), spálený řemen sečení (nějak nejde dohromady tabulkový přenášený výkon řemenu a výkon motoru), nyní ulomený ventilátor chlazení převodovky a následně zjištěn vymačkaný otvor v řemenici pro nasunutí na hřídel převodovky (vakl řemenice 5mm na hřídeli, těsně před havárií)Záruka neuznána, prý to posilují lepením už při výrobě a stroj byl přetěžován (lepí to protože dobře vědí jak je toto místo namahané, řemenice daleko od posledního ložiska). Bonus všeho je skutečně "výborný" přístup k jednotlivým celkům a "snadná" možnost oprav. Standa.