Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Vzhledem k tomu, že CV 160 není dvoutakt ale čtyřtakt tak problém bude v tom, že do spalovacího prostoru se dostáne nepatrné množství motorového oleje z vany, přes pístní kroužky. Je otázkou zda se toto projeví úbytkem motorového oleječi nikoli. Po zahřátí motoru dojde k roztáhnutí kroužků a utěsnění. Pokud by se tak nestalo je třeba zkontrolovat zámky na pístních kroužcích. Je to stejné jako u auta. Řešit kvalitu oleje podle API je u zahradní mechanizace trochu bezpředmětné.A je též pravdou, že tolik nezáleží na výrobci zda se jedná o Castrol nebo MoGul či Paramo. Většina zahradní techniky nemá takový roční cyklus jako komunální technika.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika