Používám rotavátor s „kopinatými noži“ v těžké jílovité půdě na plnou šířku, t.j. cca těch 118cm, DSK317 a JIKOV 1447. Dobrého výsledku kypření se dá dosáhnout jedině na P. Tato kombinace netrpí těmi neduhy co tady popisujete se soupravou, vybavenou tím „nejlepším japonským motorem“, jede jak drak, když zvednu brzdicí radličku, mám co dělat, abych to udržel a neujelo mi to. Píši to proto, že používám Samson sekačku, „vynikající výrobek“, u něhož velmi snadno můžete přijít k vážnému úrazu (když by měl někdo zájem vědět co se stalo, tak to tady můžu hodit a co se týče kvality, přihodil bych foto),převodovku DSK316Z, jejíž hřídele se můžou pilovat tupým pilníkem, a ten nejlepší džepn motor 190GSV. Opravdu se stává, že sem tam a dokonce bezdůvodně velmi pěkně zatarokuje a z výfuku se vyvalí větší oblak černého kouře, než z vejtřasky, která mele z posledního a ještě jede po vlastní ose k posmrtnému odpočinku. Opravdu i mne by zajímalo, jaká příčina způsobuje tento efekt. Možná je to tím, že ten nějlepší motor, neni skutečně nejlepší a v Česku se prodává bůhví kolikátá jakost. Děkuji předem za fundované odpovědi, nejlépe od hodného lidumilného servismana.