Zajištění ND je o tom, kde je objednáte. Na díly jsem čekal jak u Stihlu, tak Hq, tam ještě déle v několika případech, navíc zajistili jiný ND. Pokud nechce prodejce mít díly skladem a mít v nich finance, tak vše objednává podle poptávky a potom se čeká. Solidní profesionál nejede na doraz a má v zásobě běžné ND, protože může např řetězové kolo vyměnit sám v lese, nebo spojkový buben, jehlové ložisko, pružiny, tlumiče vibrací, vzduchový filtr, palivový filtr a pod. Stejně do lesa jezdí auty, mohou mít s sebou nutnou zásobu, kterou použijí dříve, nebo později. Ovšem mnozí jsou salámisté, utratí peníze zbytečně a potom nadávají na díly, platí pro ně, že kovářova kobyla chodí bosa. Je to relativní, mnohdy používané zaklínadlo s ND. Na jednu stranu výmluvy, že ND nejsou, na druhou stranu možnost to snadno řešit druhou kosou, křovinořezem, pilou, které většina profesionálů má. Já ty zkušenosti mám s opravami pro profesionály a jejich přístup k rychlosti opravy je značně rozdílný a dost často se mě stalo, že i drobnost dopoledne na půl hodiny práce byla odmítnuta, to nespěchá, dnes už do lesa znova nejedu. Kdo má za sebou stroj, kterému musí připravit dřevo, nebo dnes musí vyžínat danou plochu, ten je v jiné situaci, ale zase se může pojistit, jak jsem uvedl.