Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Jen několik drobných upřesnění - M není takřka jistě součástí konsorcia (to by zde musel mít majetkovou účast :-)), ale využívá výrobních kapacit renomovaného výrobce, zboží je obrendováno jeho značkou (M) a ten jej pak distribuje do svého obchodního řetězce.

Vizuální podobnost a stejný původ ale zdaleka neznamenají s určitostí stejnou kvalitu. Typické "zákaznické" řady se zvlášť u neznačkových výrobců , jakým M bezpochyby je od originálu mohou diametrálně lišit například antikorozní úpravou, kvalitou ložisek, původem motorické části, atd., atp.

Výrobce takové "costumalizované řady" pro neznačkového odběratele dokáže velmi "zeštíhlet" co se týče nákladů a rozdíl v ceně komponent a použitých technologií mohou činit i desítky procent nákladů z celého výrobního cyklu. Značkovému výrobci je to jedno, protože to není jeho značka.

Tento přístup je typický pro ty odběratele, kteří extrémně tlačí na nákupní cenu. Jak to poznáte? Snadno - Pokud by náklady byly stejné, v prodejně byste potkal Stigu a ne costumalizovaný výrobek.

S podobným principem se setkáte u mnoha značek, které sjednocují jménem přehršel zboží nejrůznějších výrobců  pouze v očích zákazníka (Quelle, Universum, atp., atd.)

Pokud je cena adekvátní, či originál o něco málo vyšší, je vždy jistější koupit originál u kterého máte jistotu, že nějaký fešák neuspořil pár dolarů a nenechal namontovat do vizuálně shodného zboží komponenty zcela odlišné kvality

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 16 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika