Jen několik drobných upřesnění - M není takřka jistě součástí konsorcia (to by zde musel mít majetkovou účast :-)), ale využívá výrobních kapacit renomovaného výrobce, zboží je obrendováno jeho značkou (M) a ten jej pak distribuje do svého obchodního řetězce.
Vizuální podobnost a stejný původ ale zdaleka neznamenají s určitostí stejnou kvalitu. Typické "zákaznické" řady se zvlášť u neznačkových výrobců , jakým M bezpochyby je od originálu mohou diametrálně lišit například antikorozní úpravou, kvalitou ložisek, původem motorické části, atd., atp.
Výrobce takové "costumalizované řady" pro neznačkového odběratele dokáže velmi "zeštíhlet" co se týče nákladů a rozdíl v ceně komponent a použitých technologií mohou činit i desítky procent nákladů z celého výrobního cyklu. Značkovému výrobci je to jedno, protože to není jeho značka.
Tento přístup je typický pro ty odběratele, kteří extrémně tlačí na nákupní cenu. Jak to poznáte? Snadno - Pokud by náklady byly stejné, v prodejně byste potkal Stigu a ne costumalizovaný výrobek.
S podobným principem se setkáte u mnoha značek, které sjednocují jménem přehršel zboží nejrůznějších výrobců pouze v očích zákazníka (Quelle, Universum, atp., atd.)
Pokud je cena adekvátní, či originál o něco málo vyšší, je vždy jistější koupit originál u kterého máte jistotu, že nějaký fešák neuspořil pár dolarů a nenechal namontovat do vizuálně shodného zboží komponenty zcela odlišné kvality