Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Rozhodl jsem se podělit o zkušenosti s opravou šasi sekačky.Tuto sekačku vlastním již 12 let a jak nadpis napovídá koroze šasi mě donutila k větší opravě. Předem upozorňuji že provedené práce zabraly cca 40 hodin času, ale nelituji toho... v podstatě mám opět zánovní sekačku. V první řadě bylo nutné Demontovat nůž, motor, kola, pojezdovou převodovku a další drobnosti. Šasi jsem oškrábal špachtlí od hrubých odpadávajících částí koroze, potom jsem odstranil zbívající lak chemickým odstraňovačem. Flexou s nasazeným drátěným kotoučem jsem povrch přebrousil pak zavařil popraskané sváry a přivařil výztuhu u předních kol a začal s tmelením. Pro tmelení děr jsem použil tmel se skelnými vlákny, který jsem nejprve nanesl na PE fólii v rovnoměrné vrstvě cca 2-3mm a poté tuto "záplatu" nalepil přez díry v šasi podobně jako samolepku. Po vytvrzení tmelu jsem odstranil PE fólii a mohl začít s broušením. Na vyspravení a též vyztužení vnitřních ploch šasi jsem použil akrylátový tmel, který jsem nanášel špachtlí a do něj zamáčknul perlinku jako armovací výztuž. Po vybroušení a opětovném přetmelení jsem šasi nastříkal základní a poté i vrchní barvou.
Vyměnil jsem ložiska u hnacích pastorků pojezdu a taky vyrobil nové klínky volnoběžek. U motoru jsem demontoval hlavu válce odstranil karbon, zabrousil ventily nastavil vůli, vyměnil olej a svíčku. A... motor běží jak zamlada neklepe, má citelně větší výkon a díky přetmelení vnitřních ploch je šasi mnohem pevnější, má menší vibrace a taky se snížila hlučnost. To je vše pokud máte dotazy pište. Hezký den přeje Z.M.