Už postřik na kadeřavost?



host - 207.34 (?)
5.3.2013 17:41

Jsem začátečník, tak se zeptám možná blbě, ale lze uchovat namíchaný postřik proti kadeřavosti, který jsem použil dnes, na příště tj. cca za 14 dnů?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 224.57 (?), 3.3.2013 12:51

u stromu stacii zaliat raz za mesiac aj viac, ak je velmmi sucho. Ale zaliat riadne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 242.167 (?), 3.3.2013 13:12

Pane mičurinec, a co mám dělat já když stromky stojí ve vodě? Srovnáváte nesrovnatelné, Vy zalít můžete, já mohu tak maximálně čumět. Nevím o kolik stromků pečujete ale nevidím problém v tom, že stromky jednou za čas pořádně zaleju, a taky to tak dělám pokud náhodou dva měsíce neprší, pořád je to lepší než to mít pod vodou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.3 (?), 3.3.2013 13:15

děda má také vše pod vodou, akorád se nadře než udělá různé strouhy, ale je pravda, že to nelze udělat úplně všude

třeba vloni nepomohla voda ani černému rybízu, stačilo, aby listy sežehlo slunce a část hned opadala a takhe je to se vším

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 242.167 (?), 3.3.2013 14:43

Já nemohu udělat strouhy, nemám kam vodu odvést, ta voda stoupá zespod a když už opadne tak ze země jde ještě dlouho vlhkost a s ní i související choroby a poškození, kořeny stromů navíc nedýchají.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Petr z Pardubic - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (10101) - 70.240 (?), 3.3.2013 14:16