Ostrihat ibisky?



Kačák - (3) - 35.226 (?)
23.10.2007 12:36
Dobrý den,  nejsem promovaný odborník. Jen Vám sděluji vlstní zkušenosti. Z podobného důvodu jako Vy, stříhám ibišky po uklizení domů, tj. i napodzim a na jaře, když je dávám ven, kvetou nádherně. Myslím že jim neublížíte.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Coda - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (191) - 207.2 (?), 20.10.2007 15:27, zobrazeno: 7829x
Dobry den, vcera jsem premistil z jizniho balkonu plnokvete cervene ibisky (ne Syrske), ktere cele leto opravdu bohate kvetly. Na zimu je davam na svetlou chodbu, kde je prum. 15 stupnu. Maji jeste spoustu poupat. Dva jsem ostrihal hned, nechal jsem kazdemu asi tri vetve, oby odkvetly, ale ostatni asi budu muset sestrihat, protoze se na chodbe ani neda projit :). Vim, ze by se mely strihat v unoru - neznicim je, pokvetou pristi rok? Diky! S.
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Kačák - (3) - 35.226 (?), 23.10.2007 12:36
Dobrý den,  nejsem promovaný odborník. Jen Vám sděluji vlstní zkušenosti. Z podobného důvodu jako Vy, stříhám ibišky po uklizení domů, tj. i napodzim a na jaře, když je dávám ven, kvetou nádherně. Myslím že jim neublížíte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 204.208 (?), 23.10.2007 15:48
Ibišky stříhám celoročně, kdykoliv je třeba. Ještě nikdy jim to nevadilo. Jen na jaře dávám pozor, abych neodstřihla s větvičkou i poupě.  Daniela.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Coda - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (191) - 207.2 (?), 24.10.2007 10:34
Dekuji za odpovedi. Az dokvetou, tak je ostriham. Vkladam na ukazku fotku :). S.
Bez názvu
Bez názvu
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 204.208 (?), 24.10.2007 21:37