Sieberz - katalog



host - 172.35 (?)
28.4.2008 11:18
Teď mě dovezli nějaké rostliny od fi.Sieberz ale jsem docela sklamaný, měl jsem objednáno zboží za 2500kč a dočlo mi za 1300kč s tím že následující položky jsou již vyprodány.Pochopíl bych že rostliny které se sází na jaře nemohou poslat před vánoci tak jak jsem je objednal ale aby potvrdily celou objednávku a pak poslaly půlku zboží to ještě né té kvality jak by asi měla být. Ale člověk se musí sem tam někdy splést aby se mohl z chyb poučit.V diskusi která se tady vede tak je dost názorů abychom si dali pozor.Vždyt máme u nás tolik obchodů které nemají chybu a pořád pokoušíme štěstí někde jinde. Tak dobře nám tak.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
      
host - 151.203 (?), 8.2.2008 23:38

Nic ve zlém, ale pokud se jedná o firmu z Německa a ta nemá své pěstitelské školky někde u našich hranic, tak bych se moc netěšil. Zpravidla totiž rostliny pěstují v jiném klimatu než je u nás. Jinak ostružiny dostanete u nás běžně, sloupová třešeň - to bude ještě otázka dalšího pěstování. To ale nejsem schopen posoudit. Nicméně, třeba se mýlím a rostlinky vám porostou jako Otesánek

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 72.244 (?), 20.2.2008 12:44

Bývam na Slovensku v Bratislave a objednávam u oboch firiem aj u Starkla aj u Siebrz. Je pravda, že tie ich katalógy sú hrozne prifarbené, ale kvety, kríky, cibule prišli včas, pekne zabalené a hlavne, zatiaľ mi nič nevyhynulo. Mohla by som ich len doporučiť. A čo je lepšie? Treba vyskúšať oboch. Objednávala som aj u Bakker - Holland, prišli mi zhnité fuksie, ostatné bolo OK. Hneď som tam volala a peniaze mi obratom vrátili. Takže ja mám s týmito firmami len dobré skusenosti.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 172.35 (?), 28.4.2008 11:18
Teď mě dovezli nějaké rostliny od fi.Sieberz ale jsem docela sklamaný, měl jsem objednáno zboží za 2500kč a dočlo mi za 1300kč s tím že následující položky jsou již vyprodány.Pochopíl bych že rostliny které se sází na jaře nemohou poslat před vánoci tak jak jsem je objednal ale aby potvrdily celou objednávku a pak poslaly půlku zboží to ještě né té kvality jak by asi měla být. Ale člověk se musí sem tam někdy splést aby se mohl z chyb poučit.V diskusi která se tady vede tak je dost názorů abychom si dali pozor.Vždyt máme u nás tolik obchodů které nemají chybu a pořád pokoušíme štěstí někde jinde. Tak dobře nám tak.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 126.76 (?), 6.5.2008 15:40

Dobrý den, mám zkušenosti s touto firmou, letos jsem jmse se sestrou objednávali, vše přišlo, jen stevie sladká byla prasklá a zašla, ta mě nejvíc mrzí, Jinak co jsem dala do země se chytlo! Bylo to pěkně zabalené, v poho.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 45.50 (?), 4.6.2008 6:47

Dobrý den,

ano mám zkušenost e touto firmou a ne dobrou.

Zboží dojde po urgencích pozbě, to co si konkrétně přejete bez vysvětlení není, na urgence nereagují.Další spolupráce žádná.

Zboží-např, kapradina měděná-nepoužitelné-suché, shnilé.Po e-mailu, že takové zboží jsem si neobjednala-nereagují.

Další zboží např.psineček

obrázek zajímavý, zboží-tráva, v trsu.které se zbavujeme na zahradě.

Tuto firmu už nikdy více.   Hanáková

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 159.27 (?), 4.6.2008 10:28

Dobrý den, když tak čtu všechny ty příspěvky k firmě Sieberz, tak jsem trochu zmatená, kolik negativních reakcí se jí připisuje. Já jsem od nich letos objednávala poprvé dvě Magnólie a bylinky. Musím říct, že když jsem s nimi komunikovala telefonicky, byli velmi ochotní a příjemní. Stejně tak i objednané přišlo do 14 dnů, jak slíbili. Rostliny byly dovezeny ve velmi pěkném stavu, bylinky byly zabezpečeny v umělohmotném ochranném obalu, aby se nepolámaly a ještě mi přidali univerzální hnojivo.Jsem opravdu moc spokojená. Jen teď po přečtení všech těch negativních reakcí jsem zvědavá, jakou barvou mi Magnólie pokvetou. No, nechám se překvapit.Je to s touto firmou jen jedna zkušenost ze které vycházím já. Přeji i Vám více lepších zkušeností se zásilkovým obchodem. Alena

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 93.16 (?), 23.6.2008 15:57

Dobrý den, už jsem si u fy Sieberz objednala sloupovité jabloně, jsem se zásilkou spokojena, navíc neposílá přes poštu, kde někdy leží zásilky i přes sobotu a neděli, ale přes firmu Cash Service, která doručí zásilku autem hned druhý den. Fotkám věřím, od jara fotografuji na zahradě zblízka všechny květiny, a nemám jich málo, digitálním fotoaparátem, po vložení do PC jsou barvy nádherné, myslím, že hezčí než ve skutečnosti. Bakker je mimořádně drahý, doporučuji srovnávat ceny se Starklem, ale firmě Sieberz věřím. Jen lituji, že mám malou zahrádku, která se nedá natahovat a důchod, je tolik krásných věcí do zahrady.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 218.154 (?), 27.6.2008 20:24

  Dobry den, objednavala jsem letos poprvé né vše přišlo, ale rostliny byli zdravé a krásně mi rostou.U Starkla objednavam také, ale letos mi přišlo uplně jiné kapradí a kdysi jsem objednavala fialovou ruži a má uplně jinou barvu.takže každá firma neni dokonalá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 176.7 (?), 17.8.2008 11:00

Zdravím všechny, katalog je pěkný, snaží se nalákat. Moje zkušenost: cibuloviny a malé rostliny ano, větší ne. Proč? Ze tří kusů vinné révy se ujme tak jeden... Není to vina Sieberzu, ale přepravní společnosti DPD. Dělal jsem u ní nějaký rok, Sieberz chodí 1x týdně z Maďarska-i když je to česká firma dle adresy. Ti co to rozvážejí jsou totálně naštvaný-jedná se o dobírku na soukromou adresu-to je pro ně největší "výdrb". Podle toho se tak s balíkama zachází. Kope se do nich, hází se s nima až rostliny lítají. Čekací doba od objednávky je taky dlouhá, mnohdy zákazník zapomene za tu dobu, že si něco objednal... Pak doručující samozřejmě nesežene zákazníka doma-doručuje se po celý den, protože DPD telefony neproplácí, je vše v režii rozvozce, tak ani nevolá, druhý den se doručuje znovu, pak jde balík na sklad a pokud se o něj zákazník nezajímá, vrací se zpět. Co se děje u Sieberze s takovými vrácenými balíky- obsah se nevyhodí, ale pošle někomu jinému po roztřídění. Takže můžete dostat rostliny které už min. jednou cestu k zákazníkovi absolvovali. Pokud Sieberz neotevře u nás pobočky-prodejny, tak je to o ničem, i když vše v katalogu vypadá opravdu krásně. Třeba z jahod Kletterstar se vyklubaly obyčejné keříčkové...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 176.163 (?), 17.8.2008 13:00

k DPD:

neviem ci kopu alebo nekopu do balikov, ale 2x som cez nich isiel, raz pneu z CR a druhykrat hodinky z Nemecka... vzdy mi volal prepravca, ci som doma alebo kde mi ma doviest zasielku, nebol som doma nikdy, tak vzdy sme sa dohodli, kde sa stretneme (prisiel za mnou v ten den, kedy mal zasielku dodat), teda ja na DPD nemozem povedat nic zle, seriozny pristup prepravcu...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika