Nově založený trávník



Roxteedy - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (143) - 165.46 (?)
6.6.2010 15:34

Z půdy si nedělej starosti. Něco je lepší, něco horší... Ale mně krásně raší tráva na jílu, kde jsem vůbec nečekal, že cokoli poroste. Příroda si poradí, to se neboj. Vzpomeň si, kde všude si viděl růst trávu. Skulina v šutru, okap, kmen stromu :) Jestli fakt nechceš golfovej angličák, tak to udělej jak radí kolega. Pak si dej na na zahradu stoleček, židličku, slunečník a hrnek s kafem 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
michlens - (3) - 53.64 (?), 6.6.2010 10:53, zobrazeno: 7808x

Dobrý den, prosím můžete mi někdo zkušenější poradit co s trávou?

Mé story je takovéto :) Před zimou nám zahradníci připravili půdu pro rozsev trávníku a už bez nich jsem jako laik trávník před cca 6 týdny založil. Nechal jsem se inspirovat zdejší diskuzí a postupovali jsme dle rad zde uvedených - tedy tráva z Oseva Větřní, prokypření půdy hráběmi před zasetím, pak hnojivo, půjčili jsme si strojek na rozhazování, válec a vše jsme se snažili dodržet dle rad zde a na internetu.

Ihned jsme začali zalévat, půda prakticky vůbec nebyla suchá. Po cca 4 dnech začalo pršet a víte jak to vypadalo celý květen (voda všude a pořád), ale zase nebydlíme v zátopových oblastech, takže spíše řádně mokro, než nějaké louže na zahradě...

Aktuální situace na zahradě je že v části zahrady (jihovýchod) je tráva od 4-12 cm a ve větší části (severozápad) spíše jen takové sem tam oblázky a občas takový lehký "kobereček". Plno míst je prakticky bez zelého porostu a klasika plevel jede všude a hustě, i když více opět ve slunnější části.

No a prosba je nevíte co s tím nebo kde je chyba? Mám tu vzrostlou část zahrady posekat a tam, kde je prd, tak nechat být nebo dosýt? A nebo se na to prostě vyprdnout a čekat dalších x dní, či týdnů, až po měsíci vody sluníčko možná vyžene trávu nahoru?