Úprava vody a děti



Beny2 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (759) - 233.207 (?)
4.7.2011 9:58
Bezchlorová úprava vody v podstatě neexistuje. Salinace to rozhodně není, protože sůl se rozkládá elektrolýzou právě na sloučeniny chloru. Navíc neřízené solinátory (to jsou ty levné) uvolňují chlor do vody nepřetžitě, takže množství chloru (pokus se nehlídá a neměří) je obvykle větší, než při používání tablet 3 v 1. Pokud nechcete investovat kolem 90 tis. za řízený solinátor, je nejvhodnější (už kvůli dětem) používat jen tablety s minimálním přidáváním ostatních chemikálií. Většina problémů je obvykkle založena na spořivosti při používání pískové filtrace. Pokud necháte filtraci běhat alespoň 8 hodin denně, bude Vám stačit jen hlídat hladinu pH.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

host - 103.43 (?), 4.7.2011 8:04, zobrazeno: 6866x

Koupili jsme, hlavně kvůli dětem, nadzemní bazén 3,66x91mProtože jsem v tomto začátečník, pročetl jsem si toho hodně o upravě vody.Zaujala mě bezchlorová úprava, má někdo s ní zkušenosti?Se Sanosilem, Guapexem. a pod.V diskusi bylo toto jen okrajově.Známý má u velkého bazénu solinátor a je moc spokojený, našel jsem, že k nadzemním se dá použít za přijatelnou cenu solinátor Intex, používá ho někdo a jak je s ním spokojen?Mám pískovou filtraci Pro Star, lze ji použít na slanou vodu?Děkuji... Standa

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Beny2 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (759) - 233.207 (?), 4.7.2011 9:58